Malaise bij Anderlecht

Maar het is toch net Neerpede waar we ons geld uithalen? Het grote probleem is toch die waanzinnige loonlast bij de a kern, Hoedt, Raman, Trebel zijn overbetaald en brengen sportief nauwelijks iets bij. Vertonghen en Diawara verdienen ook gewoon veel teveel. Gans die voorspelbare Mazzu fiasco gaat u ook nog eens flink gekost hebben. Je weigert 9 miljoen voor Amuzu. Allemaal echt niet meer te verantwoorden hoe Vandenhaute en Verbeke deze club runnen.

Maar het is toch net Neerpede waar we ons geld uithalen? Het grote probleem is toch die waanzinnige loonlast bij de a kern, Hoedt, Raman, Trebel zijn overbetaald en brengen sportief nauwelijks iets bij. Vertonghen en Diawara verdienen ook gewoon veel teveel. Gans die voorspelbare Mazzu fiasco gaat u ook nog eens flink gekost hebben. Je weigert 9 miljoen voor Amuzu. Allemaal echt niet meer te verantwoorden hoe Vandenhaute en Verbeke deze club runnen.
Ik ken de boekhouding niet, maar ik denk dat het probleem eerder in de algemene omkadering zit -> een paar jaar geleden wel eens gelezen dat er dubbel zoveel mensen op rsca werkten tov Club. Weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is.

Neerpede is inderdaad een profitcenter ipv een costcenter.

Dit vooral. Abdulrazak kopen voor 4.5 miljoen is nog zoiets onbegrijpelijk.

Geril is zelfs vrij streng. Mazzu een miscast noemen, verwijzen naar slechte of dure transfers. Maar wel bedenkingen plaatsen bij het loon van Kindermans…

Anderlecht moet gewoon in vereffening gaan en in amateur herbeginnen. De acties die nodig zijn om er een rendabel bedrijf van te maken gaat de gemiddelde supporter gewoon niet slikken.

Heel jammer, maar wel een realiteit. Anderlecht kan niet EN meedoen voor PO1 én Neerpede onderhouden. Daar is gewoon geen geld voor. Neerpede is ook gewoon heel duur.

Verkoop Amuzu wel en koop Abdulrazak niet, en je hebt zomaar even 14 miljoen euro extra in kas. Kan je een serieus aantal spaghetti's, smoskes kaas en frietjes met curryworst gratis aan de spelers voor geven. En de jacuzzi af en toe laten werken. En de chauffage aanzetten zonder problemen.

Verkoop Amuzu wel en koop Abdulrazak niet, en je hebt zomaar even 14 miljoen euro extra in kas. Kan je een serieus aantal spaghetti's, smoskes kaas en frietjes met curryworst gratis aan de spelers voor geven. En de jacuzzi af en toe laten werken. En de chauffage aanzetten zonder problemen.
Vergeet - uniek profiel - Bundu niet voor 3miljoen

Ik ken de boekhouding niet, maar ik denk dat het probleem eerder in de algemene omkadering zit -> een paar jaar geleden wel eens gelezen dat er dubbel zoveel mensen op rsca werkten tov Club. Weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is.
Neerpede is inderdaad een profitcenter ipv een costcenter.
Het is vrij simpel, dan los je dat op he.
Daarnaast zitten er nog steeds veel makelaarskosten op de loonmassa. De zogenaamde ‘lijken uit de kast’, Anderlecht betaalt nog steeds voor spelers die al weg zijn aan Bayat en consoorten.
Lonen voor Trebel en co helpen ook niet. En last but not least: ik lees dan vandaag dat Fredberg een zwaar loon kreeg (veel meer dan bij Viborg en meer waarvoor hij gekomen zou zijn), en voor de lonen van Verbeke en Vandenhaute hoorde ik iemand van Neerpede zeggen “dat je daar een goeie speler voor kan betalen.” Mja.

En dan in de media maar verhaaltjes verspreiden dat de lonen van Kindermans en Kompany, mensen die echt meerwaarde brachten, het probleem zijn.

Das toch puur dieje Verbeke? Me zijn kl*te statistieken...
Dan toch vooral een slechte manier van datascouten? Want Union doet toch net hetzelfde? Tenminste dat heb ik me toch laten vertellen.
En die halen elk jaar wel een paar spelers waar nog geen hond van gehoord heeft die onmiddellijk inzetbaar zijn, meedraaien in het systeem en 2 jaar later voor een veelvoud weg zijn.

Voor de rest overschot van gelijk hoor.
Neerpede is nog het enige dat RSCA enigzins boven water houdt en als je al u mislukte transfers van de afgelopen 2 jaar terug zou kunnen draaien heb je volgens mij zelfs positieve cijfers.

Verbeke zijn managementvennootschap die ook zetelt in de Raad van Bestuur had voor 2021 een omzet van ca €218.000,00. Dus iets minder dan €20k per maand.
Natuurlijk kan hij persoonlijk ook nog een bediendecontract hebben, dat weet ik niet.

De enige voltreffer onder zijn bewind moet dan Sergio Gomez geweest zijn?

Dus sinds maandag proberen journalisten WVDH al om een reactie te vragen, en proberen supporters een gesprek te regelen, maar “hij is moeilijk te bereiken”.

Tjonge jonge alweer 😅

Verbeke zijn managementvennootschap die ook zetelt in de Raad van Bestuur had voor 2021 een omzet van ca €218.000,00. Dus iets minder dan €20k per maand.
Natuurlijk kan hij persoonlijk ook nog een bediendecontract hebben, dat weet ik niet.

De enige voltreffer onder zijn bewind moet dan Sergio Gomez geweest zijn?

Cullen was dat ook wel, zeker voor die prijs. Ashimeru vond ik ook geen slechte transfer. En de huur deals van Nmecha, Zirkzee en Kouamé waren dat op zich ook wel natuurlijk. Al zal Kompany daarin wel een rol gespeeld hebben, zeker bij Nmecha.

Heeft ook wel veel brol verkocht. Maar zijn duurste transfers waren Bundu, Olsson, Angulo, Ishaq, Diawara en Raman. Nee, dat is geen goed rapport.

Dus sinds maandag proberen journalisten WVDH al om een reactie te vragen, en proberen supporters een gesprek te regelen, maar “hij is moeilijk te bereiken”.

Tjonge jonge alweer 😅

Zit wss samen met Jonas Geirnaert en Jan Eelen om hem een scenario te schrijven om het vertrek van Kindermans in zijn voordeel te doen uitdraaien. :)

Ashimeru zat al bij Anderlecht voor Verbeke zijn komst.

Majeed is een jonge polyvalente middenvelder met veel verticaliteit in zijn spel”, zegt Peter Verbeke, Sports Director van RSC Anderlecht. “Hij werd opgeleid binnen de filosofie van Red Bull, zodat zijn profiel goed aansluit bij wat wij verwachten van onze spelers. Majeed heeft daarenboven een goede versnelling en houdt ervan te infiltreren.”

Majeed is een jonge polyvalente middenvelder met veel verticaliteit in zijn spel”, zegt Peter Verbeke, Sports Director van RSC Anderlecht. “Hij werd opgeleid binnen de filosofie van Red Bull, zodat zijn profiel goed aansluit bij wat wij verwachten van onze spelers. Majeed heeft daarenboven een goede versnelling en houdt ervan te infiltreren.”
Had het al verwijderd, dacht dat hij eerst uitgeleend was voor Verbeke kwam maar was fout daarin inderdaad.

Cullen was dat ook wel, zeker voor die prijs. Ashimeru vond ik ook geen slechte transfer. En de huur deals van Nmecha, Zirkzee en Kouamé waren dat op zich ook wel natuurlijk. Al zal Kompany daarin wel een rol gespeeld hebben, zeker bij Nmecha.

Heeft ook wel veel brol verkocht. Maar zijn duurste transfers waren Bundu, Olsson, Angulo, Ishaq, Diawara en Raman. Nee, dat is geen goed rapport.
Cullen en de gehuurde aanvallers had ik even niet aan gedacht, excuses. Die hebben allemaal van kunde bewezen. De spelers uit de laatste alinea, tja.

Was Cullen er al voor Verbeke?

Nmecha en Zirkzee en Gomez zaten hier nooit zonder Kompany en hebben dat volgens mij ook duidelijk aangegeven.

Dus het gesprek met de 2 Denen en de fans is gewoon in het stadion.

En zowel Verbeke als Vandenhaute kunnen niet aanwezig zijn. Na wat er nu gaande is kunt ge toch nie anders zeggen dat het hun niet interesseert

Terug
Bovenaan