Raad van bestuur zou momenteel samen zitten bij Anderlecht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag het ook net.Raad van bestuur zou momenteel samen zitten bij Anderlecht
Ja die zit daar ook inIk zag het ook net.
Benieuwd wat ze beslissen, maarja Wouter zit daar zelf ook in zeker?
Spoedvergadering of een geplande?Raad van bestuur zou momenteel samen zitten bij Anderlecht
Geen idee. Zeiden het op VTM nieuwsSpoedvergadering of een geplande?
Waarschijnlijk aan het afspreken wat WVDH gaat zeggen in zijn videostatement.Geen idee. Zeiden het op VTM nieuws
"ik ben de eerste supporter."Waarschijnlijk aan het afspreken wat WVDH gaat zeggen in zijn videostatement.
"Het kan nog altijd erger""ik ben de eerste supporter."
"ook mijn supportershart bloedt."
"we staan niet op de plaats die we verdienen."
"er zijn een aantal verkeerde zaken in de pers verschenen."
"mijn ontslag is niet aan de orde."
"de raad van bestuur heeft alle vertrouwen in mijn positie."
Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.
"ik ben de eerste supporter."
Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.
Ik dacht in Geril zijn propagandistisch pamflet te lezen dat Vandenhaute de opzeg heeft gegeven, niet Kindermans?Het zal dan toch vooral Kindermans zijn die ze gaan moeten overhalen om nog te willen blijven. Gezien die zelf zijn ontslag gaf na de zoveelste kemel van Vandenhaute.
Ge moet toch iets doen op een vrijdagavondMoet de Gilles daar nu ne hele avond wachten tot die Raad van Bestuur gedaan is?![]()

Ik dacht in Geril zijn propagandistisch pamflet te lezen dat Vandenhaute de opzeg heeft gegeven, niet Kindermans?

Zeker en vast! Jij had het uit goede bron zo vernomen. Aan wat Geril schrijft, hecht ik geen geloof. Huichelaar eerste klas.Ik zou alles wat in de pers verschijnt met een korreltje zout nemen alleszins. Ik heb alvast een paar weken geleden gehoord dat Jean het beu was na de zoveelste frats van Vandenhaute. Een beetje de manier ook hoe ze Kompany hebben buitengekregen, met constante kemels en pesterijen, waardoor men niet deftig kon werken. De pers schrijft ook maar wat heb is opgedragen zodat ze nog altijd binnen mogen op de VIP tijdens de ronde van Vlaanderen.![]()
Danku Gilles"ik ben de eerste supporter."
Gilles De Bilde aan het Lotto Park: "Ontslag Vandenhaute niet aan de orde"
Zou hij er nog staan?Moet de Gilles daar nu ne hele avond wachten tot die Raad van Bestuur gedaan is?![]()