Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer vanavond of morgen ten laatste door te sturen!
Er zijn er 2 die nog slechter doen dan u, waaronder iemand waarvan de nickname begint met een V en eindigt op inceness.Laatste plaats hier kom ikIk vond het echt moeilijk deze keer.
En bij de tweede vermoed ik dat de nickname begint met een P en eindigt op alasamEr zijn er 2 die nog slechter doen dan u, waaronder iemand waarvan de nickname begint met een V en eindigt op inceness.
?Die kans is 100%.En bij de tweede vermoed ik dat de nickname begint met een P en eindigt op alasam?
Geen idee wie dat is, maar klinkt wel als een sympathieke kerel.Er zijn er 2 die nog slechter doen dan u, waaronder iemand waarvan de nickname begint met een V en eindigt op inceness.
Dus op vraag 1 ben ik niet de slechtste?Op vraag 1 scoor ik wel heel zwak.
Op 5 antwoorden heb ik nog altijd maar 1 punt ook![]()
Helaas wel. Ik heb 7 punten, gij 5Dus op vraag 1 ben ik niet de slechtste?![]()

Helaas wel. Ik heb 7 punten, gij 5
Ge staat er echter niet alleen, want ook Palasam en Wacko Santa hadden niet veel goesting om moeite te doen voor die vraag. Moehahaha!
. Spellen genoeg met dobbelstenen zonder ogen, waarom doet niet iedereen dat gewoon? 
Doe mee 'voor de leute'Ik geef het op ... op vragen 2 & 3 heb ik gewoon geen antwoorden, dan heeft het geen zin hé
Duidelijk dat het hier vol met freaks zit waar ik niet tegen op kan![]()

Aangename kennismaking, ik had 16 punten op 15 antwoorden.Ik geef het op ... op vragen 2 & 3 heb ik gewoon geen antwoorden, dan heeft het geen zin hé
Duidelijk dat het hier vol met freaks zit waar ik niet tegen op kan![]()