Met Cable zijn time-travel device uit de vorige film.Heerlijke film zeg
Wat ik wel niet begrijp: hoe komt Deadpool op Earth-616 terecht? En dan terug op 10005?
Hier zit de openingsscene al een week in mijn hoofd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Cable zijn time-travel device uit de vorige film.Heerlijke film zeg
Wat ik wel niet begrijp: hoe komt Deadpool op Earth-616 terecht? En dan terug op 10005?

Kon die niet alleen maar gebruikt worden om in de tijd te reizen? En maar éénmalig in Deadpool 2, niet?Met Cable zijn time-travel device uit de vorige film.
Hier zit de openingsscene al een week in mijn hoofd![]()
Kon die niet alleen maar gebruikt worden om in de tijd te reizen? En maar éénmalig in Deadpool 2, niet?
Owowow, niet vergeten, hij heeft wél plot armour hé! Ahja.Sam, wat een gewone man is, versus Red Hulk. Zelfs een vibranium schild of pak zou hem niet kunnen helpen, zeker als je weet dat hij moeite heeft met schurken zoals Batroc en Rumlow.d

) van vorige avengers films met hen mee te resurrecten.Cast en sfeer zitten in elk geval goed in die trailer. Leuke retrofuturistische stijl.Please don't suck, please don't suck, please don't suck,...![]()
Die interesseert me echt niet. Zal een van de eerste zijn die ik ga skippen vrees ik.Het ziet er veelbelovender en beter uit dan veel sequels. Ik wist zelfs niet dat de nieuwe Cap voor volgende week is.
Goh er zijn comics waar Doom zelf Iron Man even wordt wanneer Tony in coma ligt. Paar comics dan weer waar een Iron M. een echte evil Dr. Doom wordt. Misschien maken ze een eigen versie erop. Zie earth zoveel - waar Tony Pepper, Peter enz kwijt speelt? Ik hoop alvast dat RDJ geen stemmetjes gaat doen want ik vind het vreselijk hoe dat die soms een fake engels opzet.RDJ als Doom vind ik nog altijd een ongelofelijk angsthazerige cashgrab van Disney. Fantastische acteur, maar hét gezicht van de MCU terugbrengen als een ander personage? Wat een bullshit.
Ja oké, maar het is niet omdat dat in de comics werkt, dat dat op film werkt. Als het al in de comics werkt, want daar zit ook wel veel rommel tussen.Goh er zijn comics waar Doom zelf Iron Man even wordt wanneer Tony in coma ligt. Paar comics dan weer waar een Iron M. een echte evil Dr. Doom wordt. Misschien maken ze een eigen versie erop. Zie earth zoveel - waar Tony Pepper, Peter enz kwijt speelt? Ik hoop alvast dat RDJ geen stemmetjes gaat doen want ik vind het vreselijk hoe dat die soms een fake engels opzet.
In de comics werkt dat omdat dat wat losser van elkaar kan staan. Om het met DC te vergelijken: Battison bestaat ook niet in de Batfleck filmsJa oké, maar het is niet omdat dat in de comics werkt, dat dat op film werkt. Als het al in de comics werkt, want daar zit ook wel veel rommel tussen.