[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Sam, wat een gewone man is, versus Red Hulk. Zelfs een vibranium schild of pak zou hem niet kunnen helpen, zeker als je weet dat hij moeite heeft met schurken zoals Batroc en Rumlow.

Nu is het nog wachten op Vision reborn, Natasha en Wanda. :unsure:

Ik hoop dat het niet meer is dan een cameo en wat deftig erin verwerkt wordt want dit komt imo gewoon over als alle doden terugbrengen uit wanhoop om die hype (en 💰💰💰) van vorige avengers films met hen mee te resurrecten.

zlaunxjgh4he1.jpeg

Ziet er goed uit, leuke sfeer. Ook wel benieuwd of t direct in dit universum gaat zijn of ze op t einde er inspringen fzo.

De nieuwe spiderman animatie reeks is ook begonnen op disney+, vind het wel oké, niks uitzonderlijk. Wel grote spidey fan hier.

Ik heb nog steeds geen goed gevoel bij die nieuw aangekondigde Avengers films met RDJ Doom. Ik hoop voor hen dat Fantastic Four nog eens een echte klepper wordt want de concurrentie van DC zal hopelijk ook steviger worden met Gunn die normaal gezien wel meer originele en gedurfde insteken weet af te leveren.

RDJ als Doom vind ik nog altijd een ongelofelijk angsthazerige cashgrab van Disney. Fantastische acteur, maar hét gezicht van de MCU terugbrengen als een ander personage? Wat een bullshit.

RDJ als Doom vind ik nog altijd een ongelofelijk angsthazerige cashgrab van Disney. Fantastische acteur, maar hét gezicht van de MCU terugbrengen als een ander personage? Wat een bullshit.
Goh er zijn comics waar Doom zelf Iron Man even wordt wanneer Tony in coma ligt. Paar comics dan weer waar een Iron M. een echte evil Dr. Doom wordt. Misschien maken ze een eigen versie erop. Zie earth zoveel - waar Tony Pepper, Peter enz kwijt speelt? Ik hoop alvast dat RDJ geen stemmetjes gaat doen want ik vind het vreselijk hoe dat die soms een fake engels opzet.

Goh er zijn comics waar Doom zelf Iron Man even wordt wanneer Tony in coma ligt. Paar comics dan weer waar een Iron M. een echte evil Dr. Doom wordt. Misschien maken ze een eigen versie erop. Zie earth zoveel - waar Tony Pepper, Peter enz kwijt speelt? Ik hoop alvast dat RDJ geen stemmetjes gaat doen want ik vind het vreselijk hoe dat die soms een fake engels opzet.
Ja oké, maar het is niet omdat dat in de comics werkt, dat dat op film werkt. Als het al in de comics werkt, want daar zit ook wel veel rommel tussen.

Voordeel van de twijfel, ik zie FF4 als de enige potentiëel echt goede Marvel film dit jaar.
Captain Falcon zonder super serum versus de Red Hulk na 4 reshoots? Groot gevaar op suckiness, maar ze moeten hem releasen na de gemaakte kosten.
Marvel's Thunderbolts? Love Florence Pugh en de trailer was wel grappig, maar goh, geen wauw-gevoel bij.

Enige minpunt bij FF4 is dat die franchise nu éénmaal al een voorgeschiedenis heeft van matige films en Pedro Pascal misschien ook wel eens wat vakantie zou verdienen, maar goed als de man continu wilt werken...

Terug
Bovenaan