Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zover ik de timetravel-plot van DOFP begrijp, zijn ze canon. Maar het zijn dezelfde personen van pakweg 50 jaar terug. Dus als Patrick Stewart erin zit, kan James er niet inzitten. Zelfde met Jenifer Lawrence (die Mystique al beu was) en Rebecca Romijn. Zelfde voor Magneto.Zijn de X-Men met James McAvoy, Michael Fassbender en JLaw eigenlijk ook canon in het MCU? Want met die acteurs kan je nog wel perfect een doorstart maken in plaats van die oude knarren met beperkte houdbaarheidsdatum te laten opdraven.
Vind ik ook jammer. Alweer wat spanning minder.Rare timing om deze namen te bevestigen want nu weten we dat The Thunderbolts* de film overleven m.u.v. Taskmaster.
Daarom dat ik vind dat men een stand alone film of serie van bvb Doom of Magneto zou moeten maken.Ik vrees voor beide films wel weer flauwe antagonisten. Ik hou niet van die almachtige (al dan niet kosmische) bad guys met amper achtergrond of opbouw. Uiteindelijk blijft Thanos zowat de enige boeiende antagonist uit de MCU-stal.
Ik kan je daar wel in volgen, alleen bij Magneto niet echt. We hebben zijn origin al genoeg gezien, ik ben daar niet meer in geïnteresseerd. Dat is zoals Batman en Superman bij DC, waar ze ook elke paar jaar from scratch beginnen.Daarom dat ik vind dat men een stand alone film of serie van bvb Doom of Magneto zou moeten maken.
Die personages hebben gewoon een te boeiende achtergrond om dat te negeren.
Goh. Ik heb hier een comic liggen over Erik van de periode in het concentratiekamp. Toch wel de moeite om daar een film over te maken.Ik kan je daar wel in volgen, alleen bij Magneto niet echt. We hebben zijn origin al genoeg gezien, ik ben daar niet meer in geïnteresseerd. Dat is zoals Batman en Superman bij DC, waar ze ook elke paar jaar from scratch beginnen.
Vraag is gewoon of je nog met het concentratiekamp als origin kan werken in het MCU. Dan zou hun Magneto in de 90 moeten zijn.Goh. Ik heb hier een comic liggen over Erik van de periode in het concentratiekamp. Toch wel de moeite om daar een film over te maken.
De toon zou ook eens heel anders zijn dan andere marvel films
Niks dat The multiverse niet kan oplossenVraag is gewoon of je nog met het concentratiekamp als origin kan werken in het MCU. Dan zou hun Magneto in de 90 moeten zijn.

Is toch een hele belangrijke drijfveer voor Erik. Dus dat kan je niet weglaten.Vraag is gewoon of je nog met het concentratiekamp als origin kan werken in het MCU. Dan zou hun Magneto in de 90 moeten zijn.
Ian Mckellen komt al terug dus vrees ervoorNiks dat The multiverse niet kan oplossen![]()
Ultimate versie is ook een optie: iemand die gedegouteerd was door Weapon X en er zich tegen keert. Zit ook potentieel inIs toch een hele belangrijke drijfveer voor Erik. Dus dat kan je niet weglaten.
Je kan bvb wel hem net als captain America laten invriezen door een bepaalde gebeurtenis.