[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Paar dagen terug Thunderbolts gezien en snap jammer genoeg de lichtjes positieve reviews niet echt. Voor mij een van de slechtste marvel flicks van laatste jaren. Velen prijzen de villain maar dan vond ik zelfs Ronan nog interessanter dan deze. Waar GoTG mij direct beet had en die personages praktisch instant classics waren, draaft hier ook weer zo'n B-team op maar jammer genoeg toch een waarvan de leden zelfs na rollen in enkele eerdere films en shows, nog steeds weinig tot geen indruk maken.

Ik denk dat het stilaan tijd wordt voor Marvel om zich te herbronnen. Misschien de superheros enkel nog van stal te halen als ze echt iets te zeggen hebben. Nu ze ook niet langer vanzelf het grote geld binnenbrengen zal er hopelijk sowieso meer worden nagedacht voor ze zomaar eender wat greenlighten.

Kwam hier jammer genoeg ook onder de niet zo hoge verwachtingen binnen.

Fantastic Four begon heel leuk maar verzande naar het einde toe in de typische marvel formule. Tis dan ook een marvel film I guess.
zHPiW6Q.gif

Gelukkig beter dan Thunderbolts en hun andere laatste uitjes, en dat was voor de OG Fantastic Four ook wel nodig, but not by much. Nog wel goeie chemistry tussen de cast. Dat einde geeft mij wel een nog slechter gevoel voor de aankomende Doomsday. 😬
Dat begin liet me nog wat raden maar eens over de helft beat voor beat voorspelbaar en viel de spanning weg. Ook visueel was de eerste helft veel interessanter dan de laatste. Nee, ik denk dat marvel een meer energetisch shot in de arm nodig had om uit zijn koma te ontwaken. De cast is wel goed gekozen en het zijn idd de personages en hun interacties die het hele gevaarte nog net boven water weten te houden. Misschien dat ze er volgende keer beter uitkomen. Het potentieel is er wel.

Ik hoop op het beste voor Doomsday maar heb er at this point echt maar weinig vertrouwen meer in. Misschien stilaan tijd om de superhelden eens wat te laten rusten. Who am I kidding DC is nog maar juist an zn reboot begonnen. We gonna keep getting this 'til we are all ninety I guess. 😅

Ik vond hem geweldig. Maar ik ben dan ook een Fantastic Four fanboy. Al hield me dat niet tegen om de 2005 versie "ok" te vinden en de 2015 utter trash. Maar deze... Echt geweldig. Een fijne cast die best comic accurate is. Een indrukwekkende Galactus en Silver Surfer. Een prachtige wereld op visuaal vlak. En tja... Hoe veel variatie kunt ge brengen in het eerste verhaal van Galactus, al was er wel wat getweaked. Maar ik vond het echt goed. Voor mij de beste Marvel sinds Endgame. Ik wacht hier al op sinds de MCU begonnen is (net zoals X-Men) en ik ben alleszins niet teleurgesteld.

Voor mij mogen ze ook werken naar een reset, maar ik hoop dan wel dat het een mooi geheel is (indien niet, dan zal bij een rewatch veel van phase 4 en 5 nit meer gekeken worden).
Een reboot zou toch een groot risico zijn. Nu kunnen ze teren op fans die de MCU nog blijven volgen omdat het verdergaat op wat ze goed vinden. Als er een afgerond verhaal is met een duidelijk exitpoint, en de nieuwe films zijn niet beter dan wat er nu is, dan gaan ze veel kijkers gaan missen (kijk naar de drop in viewership na de Infinity-saga).

Galactus is hier toch serieus gedowngrade denk ik.
Die moet toch wel met gemak heel dat zootje kunnen vernietigen.
Wat doet hij meer dan enkel een vergrote versie te zijn van antman?

Galactus is hier toch serieus gedowngrade denk ik.
Die moet toch wel met gemak heel dat zootje kunnen vernietigen.
Wat doet hij meer dan enkel een vergrote versie te zijn van antman?

Volledige planeten vernietigen?
De reden dat hij dat niet onmiddellijk met EARTH 828 doet, wordt toch heel duidelijk aangegeven?

Dat bedoel ik niet. Gewoon dat hij verslagen wordt door 4 nietige superhelden.

Hij is niet verslagen. Ze konden niets tegen hem beginnen, hij wandelde door New York op zoek naar Franklin alsof het een walk in the park was. Sue duwt hem naar het portaal maar faalt én sterft. Het is Silver Surfer die voor de final push zorgt.

Edit mod: spoilertag rond gezet

Laatst bewerkt door een moderator:
Begonnen aan een rewatch van de Marvel-films. Na Endgame beetje in een zwart gat gevallen en volgens mij enkel Spidey & Black Widow een keer gezien. Ik moet ook nog alle series kijken, maar had in der tijd ook nog geen Disney, maar nu dus wel.

Iron Man 1 & 2 alvast gezien. Hulk staat wel niet op Disney precies...

Ik weet weer wat te doen op deze manier.

Was prolly één van de beste afleveringen uit de What If... reeks dus misschien niet verbazend dat ze hier nog wat dieper in graven

Ziet er nog wel een geinig tussendoortje uit

"All the Avengers are dead... and they're ocming for us." Disney has revealed the official trailer for a crazy fun new horror spin-off mini-series titled Marvel Zombies, ready for streaming at the end of this month. This has been a highly anticipated project for Marvel fans, putting a darker and scary spin on their favorite superheroes. "Who will save us from our heroes?" The four episode series re-imagines the Marvel Universe as a new generation of heroes battle an ever-spreading zombie scourge. After the Avengers are overtaken by a zombie plague, a desperate group of survivors discover the key to bringing an end to the super-powered undead. Marvel Animation unleashes this ghoulish new series streaming on Disney+ on September 24th this fall. Marvel Zombies features voices of Elizabeth Olsen, Paul Rudd, Florence Pugh, David Harbour, Tessa Thompson, Simu Liu, Awkwafina, Hailee Steinfeld, Wyatt Russell, Randall Park, and Iman Vellani, among others.

Was prolly één van de beste afleveringen uit de What If... reeks dus misschien niet verbazend dat ze hier nog wat dieper in graven

Ziet er nog wel een geinig tussendoortje uit

"All the Avengers are dead... and they're ocming for us." Disney has revealed the official trailer for a crazy fun new horror spin-off mini-series titled Marvel Zombies, ready for streaming at the end of this month. This has been a highly anticipated project for Marvel fans, putting a darker and scary spin on their favorite superheroes. "Who will save us from our heroes?" The four episode series re-imagines the Marvel Universe as a new generation of heroes battle an ever-spreading zombie scourge. After the Avengers are overtaken by a zombie plague, a desperate group of survivors discover the key to bringing an end to the super-powered undead. Marvel Animation unleashes this ghoulish new series streaming on Disney+ on September 24th this fall. Marvel Zombies features voices of Elizabeth Olsen, Paul Rudd, Florence Pugh, David Harbour, Tessa Thompson, Simu Liu, Awkwafina, Hailee Steinfeld, Wyatt Russell, Randall Park, and Iman Vellani, among others.
heb er wel van genoten, vandaag uitgekeken

Terug
Bovenaan