Paar dagen terug Thunderbolts gezien en snap jammer genoeg de lichtjes positieve reviews niet echt. Voor mij een van de slechtste marvel flicks van laatste jaren. Velen prijzen de villain maar dan vond ik zelfs Ronan nog interessanter dan deze. Waar GoTG mij direct beet had en die personages praktisch instant classics waren, draaft hier ook weer zo'n B-team op maar jammer genoeg toch een waarvan de leden zelfs na rollen in enkele eerdere films en shows, nog steeds weinig tot geen indruk maken.
Ik denk dat het stilaan tijd wordt voor Marvel om zich te herbronnen. Misschien de superheros enkel nog van stal te halen als ze echt iets te zeggen hebben. Nu ze ook niet langer vanzelf het grote geld binnenbrengen zal er hopelijk sowieso meer worden nagedacht voor ze zomaar eender wat greenlighten.
Ik denk dat het stilaan tijd wordt voor Marvel om zich te herbronnen. Misschien de superheros enkel nog van stal te halen als ze echt iets te zeggen hebben. Nu ze ook niet langer vanzelf het grote geld binnenbrengen zal er hopelijk sowieso meer worden nagedacht voor ze zomaar eender wat greenlighten.