Monkytiger
Well-known member
Stilletjes hier over shang chi.
Morgenavond naar de cinema, ben benieuwd.
Morgenavond naar de cinema, ben benieuwd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat het zo maar blijven tot dinsdag. Dan ga ik met wa vrienden naar de cinema kijken.Stilletjes hier over shang chi.
Nolan... die van de 3 Batman films?Die superhelden filmen zijn de kanker op inventieve bockbuster films. Villeneuve geraakt waarschijnlijk nog tussen die pulp en hopelijk verliezen Fincher en Nolan de moed niet.

altijd leuke als iemand een topic opent, enkel maar om elitistisch te kakken op het onderwerp van het topic. dat zijn altijd nuttige bijdragen.Die superhelden filmen zijn de kanker op inventieve bockbuster films. Villeneuve geraakt waarschijnlijk nog tussen die pulp en hopelijk verliezen Fincher en Nolan de moed niet.
altijd leuke als iemand een topic opent, enkel maar om elitistisch te kakken op het onderwerp van het topic. dat zijn altijd nuttige bijdragen.
Had op 1 of andere manier Nolan en Villeneuve gelezenFincher superhero franchise en Villeneuve aant onderhandelen? Enlighten me
.Ant-Man & The Wasp Quantumania en GOTG3 horen niet bij de 3 untitled. Die zijn voor feb en mei 2023. Ze hebben het over juli, oktober en november 2023.3 untitled in 2023 ?
er is al Ant-Man & The Wasp Quantumania en Guardians of the Galaxy 3.
Mogelijks volgt nog Captain America 4, Blade, Fantastic Four, Deadpool 3, en dan mss in 2024 een Avengers movie, een X-Men movie, .. ?
Weet ik. dat zeg ik toch nietAnt-Man & The Wasp Quantumania en GOTG3 horen niet bij de 3 untitled. Die zijn voor feb en mei 2023. Ze hebben het over juli, oktober en november 2023.