Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige dat je de moeite vind aan een cinéma-ervaring kan toch onmogelijk een iMax-scherm zijn?
Ik verkies net de kleinere schaal en gezelligheid van de Euroscoop versus de onpersoonlijke Kinépolis. Kleinere schermen misschien (hoewel ze tegenwoordig eigenlijk nauwelijks moeten onderdoen, behalve misschien t.o.v. die 4X toestanden), in goed gezelschap gezellig iets gaan drinken of eten in het cafétje of een restaurantje langs de cinéma (en geen Burger King of Quick toestanden vlak erlangs zoals bij Kinépolis, mottig fastfood inferieur aan echte frituren).
Welke Thai? Goed om te wetenIk heb sinds ik begonnen kijken ben naar iMax welgeteld 1x nog naar de film geweest in standaard formaat, ik vond er niets aan en zeker niet het geld waard. Ik heb dezelfde ervaring als ik thuis kijk in dat geval. Imax geeft me iets wat ik thuis gewoon niet kan hebben.
Wij gaan in de Kinepolis in Brussel en 5 minuten te voet ervan is een hele lekker Thai waar wij dan altijd eerst gaan eten. Dus die ervaring heb je ook bij de big bad kinepolissen als je wil. Vroeger gingen we nogal is naar de VIP in Mechelen, en dat vond ik ook wel goed, maar dat is al even geleden.

Thevy. Is aan het koning Boudewijnstadion.Welke Thai? Goed om te weten![]()
Hmm, da's toch alleen in Antwerpen het geval, dat er een Burger King naast ligt? En daar heb je ook gewone restaurants hoor.Het enige dat je de moeite vind aan een cinéma-ervaring kan toch onmogelijk een iMax-scherm zijn?
Ik verkies net de kleinere schaal en gezelligheid van de Euroscoop versus de onpersoonlijke Kinépolis. Kleinere schermen misschien (hoewel ze tegenwoordig eigenlijk nauwelijks moeten onderdoen, behalve misschien t.o.v. die 4X toestanden), in goed gezelschap gezellig iets gaan drinken of eten in het cafétje of een restaurantje langs de cinéma (en geen Burger King of Quick toestanden vlak erlangs zoals bij Kinépolis, mottig fastfood inferieur aan echte frituren).
In hasselt ligt er ook een Burger King onder de kinepolis. Al vind ik dat niet zo erg als @KnightOfCydonia ( is mijn favo fast foodHmm, da's toch alleen in Antwerpen het geval, dat er een Burger King naast ligt? En daar heb je ook gewone restaurants hoor.
In Gent heb je die boot, en voor de rest ligt het daar nog tussen de gewone café's.
Je zit daar ook vlakbij de Overpoort en Sint-Pietersplein
Op de Heizel is er niks meer, gewoon een duur frietkot en snack-kot
)eindelijk What If... uitgekeken
Als The Watcher zegt "I swore an oath"....
aan wie?
eindelijk What If... uitgekeken
Als The Watcher zegt "I swore an oath"....
aan wie?
Kzou het leuker vinden moesten ze dit nieuws brengen na de release van de nieuwe film.Nog 3 spiderman films in de maak https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86578