[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Als ge Hawkeye gezien hebt en dan ziet "spoiler Hawkeye + Spiderman" weet ge eigenlijk ook al genoeg :laugh:
Nu niet overdrijven e. :p
Je moet toch echt al de rumors gevolgd hebben om te weten wat er in mijn spoiler staat. Ik kon zoveel aangehaald hebben als gelijkenissen: Dat ze zich beide afspelen op hetzelfde moment, in dezelfde stad, dat in beide 'Rogers The Musical' voorkomt,...

Se droppen nu toch wel veel extra karakters in dit seizoen. Ge moet maar kunnen volgen.
Eerst Hawkeye met zijn kroost, dan Kate Bshop, dan Yelena, nu Kingpin. Mensen die nooit Daredevil hebben gezien, de comics lezen of de game spelen, weten van geen kloot.
Ik 'herkijk' de serie met mijn moeder bij kerst om te zien wat zij ervan maakt maar het vermoeden is dat ze er de keten van snapt.
Het heeft ook niet meteen met spiderman(film) te maken?
ik volg het nu precies wat beter, want buiten Kate Bishop, haar entourage en de tracksuit Mafia, zitten er voor mij geen nieuwe personages in?

ik verschiet er bvb niet van dat, in een reeks over Hawkeye, zijn gezin een grote rol zou spelen

ik volg het nu precies wat beter, want buiten Kate Bishop, haar entourage en de tracksuit Mafia, zitten er voor mij geen nieuwe personages in?

ik verschiet er bvb niet van dat, in een reeks over Hawkeye, zijn gezin een grote rol zou spelen
het is nog goed te volgen en het is goed gebracht. voor mij een topserie. zo mogen ze er meer doen. ge moet het niet gezien hebben.
Interessante conversatie voor iemand die geen van beide al gezien heeft :laugh:.
de ervaring is beter wanneer je alles van Marvel hebt gezien, is de conclusie. tot waar/wanneer heb je alles gezien binnen de MCU?
ik zou er werk van maken want hawkeye is imo een goede serie, bij de beste van de Disney+/Netflix series.

de ervaring is beter wanneer je alles van Marvel hebt gezien, is de conclusie. tot waar/wanneer heb je alles gezien binnen de MCU?
ik zou er werk van maken want hawkeye is imo een goede serie, bij de beste van de Disney+/Netflix series.
Euhm ... alles behalve Spiderman en Hawkeye :laugh:.
Ah nee, Eternals en Falcon & Winter Soldier ook nog niet gezien.

Euhm ... alles behalve Spiderman en Hawkeye :laugh:.
Ah nee, Eternals en Falcon & Winter Soldier ook nog niet gezien.
dan zit ge nog goed denk ik. tegenwoordig moet ge bij zijn met alles dat tot een half jaar geleden is uitgekomen om alles te 'snappen'
zelf ook eternals en Spiderman nog niet gezien en da gaat nog even duren eer dat ik die ga zien, dus hopelijk mis ik niets maar ge zou het niet weten wat ge mist :unsure: .

Ik heb alles gezien, denk ik (behalve de nieuwe Spiderman, en de laatste ep. van Hawkeye?
telt die Immortals series mee?

Ik heb alles gezien, denk ik (behalve de nieuwe Spiderman, en de laatste ep. van Hawkeye?
telt die Immortals series mee?
Immortals?
Bedoel je mss Inhumans? daar zou ik ver van weg blijven, die is totaal irrelevant

Vandaag Spider-man gezien, gisteren ook Hawkeye ep5 gezien. Als je Hawkeye volgt heeft Spider-man wel een leuke cameo. Maar verder heeft het niet zo veel met elkaar te maken. Mss later nog

- In Hawkeye zien we d'Onofrio's Kingpin, uit 'Daredevil' in de gelijknamige Netflix reeks
- In Spider-man zien we Charlie Cox' Daredevil, uit dezelfde Netflix reeks.
- Op het einde van Spider-man lijkt het dat dat zich op het exact zelfde moment afspeelt als Hawkeye. De sneeuw en dat plein met de gigantische kerstboom

Kingpin én Matt Murdock, today was a good day!

De nieuwe Spider-Man film is me zeer goed bevallen. Zo in een volle zaal op de eerste dag naar een Marvel-film gaan is toch altijd een aangename beleving, de hele zaal die volledig losgaat op bepaalde scenes, geweldig!

Eventueel de volgende keer (in de titel bvb) vermelden of er al dan niet spoilers in het artikel staan. Want nu durfde ik er pas op klikken nadat ik de film had gezien uit zekerheid.
Als ge in ne filmreview spoilers steekt, zijt ge niet goed bezig denk ik.
En mocht dat zo zijn, wordt dat vermeld in de inleiding.

Hawkeye bijgebeend. Leuke serie! Staat mooi op zichzelf.

Hoop deze week Spiderman te kunnen zien.
Allé man, nog altijd niet gaan kijken? Als er nu iemand is waarvan ik op het forum zou verwachten dat hij de film al gaan zien is (buiten mezelf) dan ben jij het. :unsure:

Vrouw en kinderen waren vorige week ziek, dit weekend ik :(. En ik probeer meestal ook naar MCU films te gaan met mijn broer, maar die heeft vaak avondwerk, waardoor ik van zijn planning afhang. Anders was ik vorige week wel al geweest :unsure:

Vrouw en kinderen waren vorige week ziek, dit weekend ik :(. En ik probeer meestal ook naar MCU films te gaan met mijn broer, maar die heeft vaak avondwerk, waardoor ik van zijn planning afhang. Anders was ik vorige week wel al geweest :unsure:
Je gaat je moeten haasten want het ziet er naar uit dat de bioscopen sluiten vanaf maandag...

Ik vond hem allesinds héél goed, en na Endgame de beste Marvel van zijn generatie. Moeilijke film met alle personages lijkt me, maar zeer goed uitgevoerd.

Je gaat je moeten haasten want het ziet er naar uit dat de bioscopen sluiten vanaf maandag...

Ik vond hem allesinds héél goed, en na Endgame de beste Marvel van zijn generatie. Moeilijke film met alle personages lijkt me, maar zeer goed uitgevoerd.
Sorry maar die plot rammelt toch ook goed ze

Heel het idee van iedereen komt terug dood of ni, maar dan toch nog Harry Osborn benoemen en doen alsof em nog altijd dood is, waar was die andere venom by the way. Humor die met momenten serieus de bal misslaat. Opt einde maken die 3 spidermens het ook serieus voorspelbaar. Mj valt en holland kan haar ni vangen: How about giving garfield a redemption arc? Holland wilt goblin doodslaan en de rest snapt dat em dezelfde fout aant maken is: tuurlijk gaan die tussenkomen.

En de emoscenes die veel te lang gerekt worden? May moest die wonde niet verstoppen ge zag het zo al aankomen. Deze film is gewoon een gimmick die nostalgie in u gezicht gooit en daarmee is het meeste gezegd over de plot. Het multiversum gegeven geeft elke beslissing of plotpoint nul waarde want iedereen kan zo terugkomen, hoelang nog voor ze Tony Stark terug opvissen en Endgame er voor geen meter meer toe doet?

Ja, 't gaat niet meer lukken. Alles was deze week al uitverkocht. :( Enkel vrijdag lukt nog :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan