Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch maar eens voor een second opinion elders gaan.Ik heb al jaren dat als ik te lang wacht met de grote boodschap ik een immense pijn krijg in mijn balzak regio. Maar echt een 11/10 pijn, ik roep het uit en moet dan echt onmiddellijk een WC vinden voor de pijn.
Dokter; "Ja, das een zenuw wellicht, niks aan te doen"
Dude..
Ik vind echt amper nog een dokterspraktijk of ik moet in mijn oude dorp gaan en dat is een uur rijden.Toch maar eens voor een second opinion elders gaan.
Ja ik zou waarschijnlijk al dood zijn aan krampen als ik 3 dagen niet zou gaan.Ik vind echt amper nog een dokterspraktijk of ik moet in mijn oude dorp gaan en dat is een uur rijden.
Met lange wachten bedoel ik ook wel 3 dagen ofzo. Meestal ga ik maar om de dag.
Is al gevonden.Toch maar eens voor een second opinion elders gaan.
Spoed dan maar? Als het echt zo'n pijn doet en je kan niet meteen hulp krijgen.Ik vind echt amper nog een dokterspraktijk of ik moet in mijn oude dorp gaan en dat is een uur rijden.
Met lange wachten bedoel ik ook wel 3 dagen ofzo. Meestal ga ik maar om de dag.
Ik laat het zelden zover komen, ik voel het ook wel opkomen.Spoed dan maar? Als het echt zo'n pijn doet en je kan niet meteen hulp krijgen.
"Al jaren pijn" en naar spoed gaan lijkt me niet zo handig, ze gaan u daar gewoon laten zitten tot in het oneindige.Spoed dan maar? Als het echt zo'n pijn doet en je kan niet meteen hulp krijgen.
Ok, ik moet het weten: jij moet naar de wc voor de grote boodschap, en wacht dan tot die drang weggaat, en na 3 dagen ofzo doet dat pijn?Ik laat het zelden zover komen, ik voel het ook wel opkomen.
Naar spoed rijden gaat niet als de pijn er is
Half. Als ik het ophoudt en even snooze tot een dag later komt er zo'n helse pijn. Maar kan me niet inbeelden dat dat de oorzaak is.Ok, ik moet het weten: jij moet naar de wc voor de grote boodschap, en wacht dan tot die drang weggaat, en na 3 dagen ofzo doet dat pijn?
Parkeren met piepende banden.Spoed dan maar? Als het echt zo'n pijn doet en je kan niet meteen hulp krijgen.
Waarom ga je niet gewoon kakken? Al jaren pijn omdat je niet tijdig gaat kakken, maar toch blijven ophouden. Moeten we nu compassie hebben omdat de dokter het niet oplost of hoe zie je het zelf?Half. Als ik het ophoudt en even snooze tot een dag later komt er zo'n helse pijn. Maar kan me niet inbeelden dat dat de oorzaak is.
How how how makkertje, ik kom hier gewoon wat uitlaten (pun) omdat ik even niks te doen heb.Waarom ga je niet gewoon kakken? Al jaren pijn omdat je niet tijdig gaat kakken, maar toch blijven ophouden. Moeten we nu compassie hebben omdat de dokter het niet oplost of hoe zie je het zelf?
"Als ik het ophoudt en even snooze tot een dag later komt er zo'n helse pijn."How how how makkertje, ik kom hier gewoon wat uitlaten (pun) omdat ik even niks te doen heb.
Het is dik onder controle maar soms is het zeer pijnlijk. Pretty sure dat het niks te maken heeft met dat ophouden, dat gevoel is heulemaal anders.
Compassie hoeft niet, ik ga wel graag naar het toilet.
Anyway, thanks!
Uhu. Want dat gevoel is anders."Als ik het ophoudt en even snooze tot een dag later komt er zo'n helse pijn."
"Pretty sure dat het niks te maken heeft met dat ophouden."
Uhu
Ik wel. Volgens mij ga je versteld staan van hoe abnormaal dat "snoozen" is, zeker voor een hele dag. Echt niet gezond volgens mij, dus klinkt gewoon als een normale reactie van je lichaam. Logisch dat het gevoel anders is hé, het is veel dringender.Half. Als ik het ophoudt en even snooze tot een dag later komt er zo'n helse pijn. Maar kan me niet inbeelden dat dat de oorzaak is.