Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. En da's voor mij eigenlijk nog wel een reden waarom ik de deal wil zien doorgaan. Ik geloof dat Microsoft hier uiteindelijk een fout begaat en zoals Sony veel sterker zou kunnen zijn als hun eigen IP durven te maken. Ze zijn momenteel op hun best sinds de 360, maar het voelt allemaal wat te leep om er echt respect voor af te dwingen.Maar als je die mails ziet van Xbox, het lijstje van ontwikkelaars die zij willen kopen, zit gewoon niets tactiek in he. Niets organisch aan.
Dit komt echt als fanboy view over.Dat was tijdens deze laatste zitting toch alles behalve hoor. Op dit moment is het echt een coin flip...
Hier ging het dus echt niet meer over cloud gaming zoals in de uk he(nu is men echt over exclusieve games bezig en beloftes, afspraken die wel of niet gehouden worden,...)want dat was belachelijk. Maar als je die mails ziet van Xbox, het lijstje van ontwikkelaars die zij willen kopen, zit gewoon niets tactiek in he. Niets organisch aan. Volledig tegenover gestelde van Sony. Buiten Bungie, maar die blijft third-party. Ik vind dat door deze laatste zitting Sony beter naar voor komt dan hiervoor, nu begrijpen we veel zaken waarom Jim Ryan zo moeilijk doet, terwijl ik die ook niet moet.
Iets van deze orde, heeft eigenlijk nog niemand gedaan. Buiten Microsoft met Minecraft. Voorlopig pleit dat nog steeds in hun voordeel want Minecraft is nog steeds overal. As it should be.Alsof Sony niet dezelfde praktijken doet als MS hier gedaan heeft?
Lol gast, kijk gewoon naar de feiten. Hoe is Sony de voorbije 20 jaar te werk gegaan? Discussie is onmiddellijk afgelopen. Gewoon feiten man... Uiteraard doet Sony ook ellendige deals, maar zo'n lijst als Microsoft hebben ze ECHT NIET, no fucking way. Als je dat gelooft, lol. Natuurlijk hebben ze een lijst. Maar niet a la dit...FTC was zo hard voor Sony aan het pleiten, dat Geoff Keighley ze een nominatie voor GOTY heeft gegeven!
Dit komt echt als fanboy view over.
Alsof Sony gene lijst zou hebben van potentiele devs/publishers die ze willen kopen ?
Alsof Sony niet dezelfde praktijken doet als MS hier gedaan heeft?
Alsof Sony niet de concurentie uit te markt wil krijgen en monopoly wil hebben?
Misschien moete Sega files maar is lezen die recent geleakt zijn, waarin sega letterlijk zegt: Sony concureerde ons uit te markt door hun grotere budgetten. Iets dat ze op dag van vandaag nog proberen, enkel is MS veel groter.
De laatste zitting heeft niets in de favor van FTC gedaan. De rechter heeft FTC zelfs blijven onderbreken en blijven vragen gesteld, met zelfs een punt waarop ze zei: It's not the harm to Sony, but the harm to the consumers nadat FTC weer Sony begon aan te halen.
Vele financiële advisors en sites geven FTC bijna geen kans meer. Mja jij weet natuurlijk meer?
Plis stop met het fake verhaaltje Sony doet organische overnames. Sure, ze eerst jaren vast maken met strenge exclusieve deals contracten en basicly afhankelijk maken van playstation en ze nadien overkopen = organisch. ge moogt dat blijven geloven. Als Sony het geld had, hadden ze even goed een bod op ABK gedaan. Alsof ze gingen wachten om die "organisch" over te nemen.
Waarom hebben ze niet zo een lijst ?Lol gast, kijk gewoon naar de feiten. Hoe is Sony de voorbije 20 jaar te werk gegaan? Discussie is onmiddellijk afgelopen. Gewoon feiten man... Uiteraard doet Sony ook ellendige deals, maar zo'n lijst als Microsoft hebben ze ECHT NIET, no fucking way. Als je dat gelooft, lol. Natuurlijk hebben ze een lijst. Maar niet a la dit...
Omdat ze n1 waren. Ze hebben echter wel belachelijk veel games gepublished ten tijde PSX/PS2. Denk niet dat er ook maar iemand anders in de buurt komt.Waarom hebben ze niet zo een lijst ?
Omdat ze nog steeds n1 zijn. En hun observatie dat dit voor "AAA" niet houdbaar zou zijn, vermoedelijk wel juist is.Waarom zitten er geen day one release games in plus ?
Da's inderdaad bullshit. Het zou zeker kunnen, maar ik schat die kans ook zeer klein in.Waarom zou deze deal slecht voor voor de consument ?
Jij misschien niet maar waar gaat deze heisa dan over ?Heb ik ooit gezegd dat de deal slecht is voor de consument??
Goh, eigenlijk weten we het niet he. Tot nu toe is gebleken dat Microsoft een management probleem heeft. Dat is toch zeer duidelijk gebleken de voorbije jaren. Dus we moeten zien hoe het uitdraait. En voor Playstation only gamers kan het op lange termijn zeer slecht uitdraaien. Ondertussen is duidelijk dat Xbox in eerste instantie maar een 4 tal jaar COD op Playstation beloofde. Achteraf zei men dan 10 jaar en langer. Maar waarom zouden ze na 10 jaar niet zeggen, COD komt niet meer naar Playstation... Kijk naar Bethesda. Alle games vanaf redfall komen niet meer naar Playstation. De Indiana Jones deal hebben ze hiervoor zelfs herzien. Dit is allemaal duidelijk geworden. Ook mails dat ze letterlijk Playstation uit de markt kunnen kopen. Mmm, ik hou gewoon niet van zo'n praat terwijl Sony en Nintendo zich al echt bewezen hebben. Zij hebben studios helpen uitbouwen tot de top van de wereld. Xbox niet, punt. Om dan de grote beginnen op te kopen, waar stopt het uiteindelijk? Daarom hou ik hier niet van. Op lange termijn hou ik hier totaal niet van. Maar de meeste denken op korte termijn. De meeste zeggen "Gamepass jonge!!!" Terwijl ook uit de rechtszaak is gebleken dat cloud gaming en gamepass veel slechter groeit dan men had verwacht. Daarom ook dat Microsoft revenue cijfers laat zien, maar geen Profit cijfers, want het is gewoon verlies tot nu toe. Terwijl Sony tegen zijn voeten krijgt dat ze hun games niet day 1 op ps plus zetten, maar logisch, dat ze dit niet doen! Zou zeer slechte business zijn. En uiteindelijk draait alles om geld verdienen. En net dat heeft Microsoft oneindig bij wijze van spreken in tegenstelling tot Sony en Nintendo...Jij misschien niet maar waar gaat deze heisa dan over ?
Als het goed is voor de consument, kan deze deal rustig doorgaan, toch

Cod is geen eigendom van sony. Dus mag activision ermee doen wat ze willen.Als we praten over COD alleen, dan is dat op jaar basis meer dan 800 miljoen dollar dat Sony daarvan krijgt. Dat is letterlijk free money. Dus ja, COD print geld dat het niet normaal is. Als je de voorbije decennia bijna elk jaar de best verkochte game hebt, ja... Dan weet je dat COD niet snel gaat verdwijnen...
Als je dat echt denkt ben je wel heel clueless.Sony zou niks liever hebben dat xbox ermee stopt. En anderom ook
Leg eens uit ?Als je dat echt denkt ben je wel heel clueless.
Ik snap niet wat het probleem is dat ms ABK zou overnemen.Als je dat echt denkt ben je wel heel clueless.