Boombastic
Member
Wow dit is wel een grote vis dat Microsoft gekocht heeft! Misschien gaat de kwaliteit van COD weer wat omhoog

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Microsoft heeft veel meer bakken geld dan Sony om studio's op te kopen...Ik vermoed gezien de diverse ip dat het eerder Sega zal zijn. Of om Sony echt een beetje te porren, Konami. Al hoop ik dat Sony die eerder zelf opkoopt.
Als MS de ip’s koop van Silent hill en MGS is het ook al voldoende om Sony te klotenIk vermoed gezien de diverse ip dat het eerder Sega zal zijn. Of om Sony echt een beetje te porren, Konami. Al hoop ik dat Sony die eerder zelf opkoopt.
Maar ook duur, behalve Astro's Playroom dan. Terwijl ik deze maand The Forgotten City, Psychonauts 2, The Gunk en Hellblade heb gespeeld aan de prijs van 4 euro per maand.Ik snap die comentaar toch niet goed dat sony amper games heeft op de ps5.
Rachet and clank
Astro playroom
Demonsouls
Spiderman
Returnal
Dit zijn toch toppers.
*cries in Nintendo*Maar ook duur, behalve Astro's Playroom dan. Terwijl ik deze maand The Forgotten City, Psychonauts 2, The Gunk en Hellblade heb gespeeld aan de prijs van 4 euro per maand.
Ik gebruik mijn PS5 dus eigenlijk enkel voor de exclusive blockbusters wanneer die in korting staan. En daarvoor is het eigenlijk al even wachten op een nieuwe release. De volgende is Horizon, maar daar ga ik ook op wachten met kopen aangezien Dying Light 2 voorrang krijgt.
Ja Sega lijkt ook meest voor de hand liggende Japanse studio.Ik vermoed gezien de diverse ip dat het eerder Sega zal zijn. Of om Sony echt een beetje te porren, Konami. Al hoop ik dat Sony die eerder zelf opkoopt.
Goh de deal is pas rond in 2023. Smijten oud management buiten en de huidige studio's van MS lijken goed te draaien.Toch wel benieuwd hoe ze het hele gebeuren rond Activision gaan aanpakken. Het is Microsoft die nu zal moeten opdraaien voor wat er daar bij Activision/Blizzard gebeurd is.
Ja, Nintendo is nog enkele graden erger...*cries in Nintendo*
Natuurlijk is het allemaal wat overdreven he. Maar het idee zit goed.Wat een geweldige zaag die mens. Kunt ge toch over alles binnen om het even welk ecosysteem zeggen?
Heel hoog tinfoil hat gehalte ook. Hij vergeet enkel nog dat je binnenkort 5G-chips in je bovenarm moet laten spuiten om je Xbox aan te kunnen zetten.
Maar ook duur, behalve Astro's Playroom dan. Terwijl ik deze maand The Forgotten City, Psychonauts 2, The Gunk en Hellblade heb gespeeld aan de prijs van 4 euro per maand.
Ik gebruik mijn PS5 dus eigenlijk enkel voor de exclusive blockbusters wanneer die in korting staan. En daarvoor is het eigenlijk al even wachten op een nieuwe release. De volgende is Horizon, maar daar ga ik ook op wachten met kopen aangezien Dying Light 2 voorrang krijgt.
Die studio's moeten natuurlijk ook JA zeggen.Met die 60 miljard hadden ze natuurlijk wel meerdere studios kunnen kopen.
Konami, sega, take two, capcom
Ik had altijd gedacht dat ze voor take two gingen gaan.Die studio's moeten natuurlijk ook JA zeggen.
Plus Konami = meer gokken dan games nu.
Ja, Nintendo is nog enkele graden erger...