Ah dit dus inderdaad. Ik ben veel te neurotisch om twee verschillende temperaturen te zien staan. --Minst: dual-zone functionaliteit van de airconditioning
Meest: parkeerhulp
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dit dus inderdaad. Ik ben veel te neurotisch om twee verschillende temperaturen te zien staan. --Minst: dual-zone functionaliteit van de airconditioning
Meest: parkeerhulp
Zo herkenbaar. Net zoals zo'n volumeknop waarvan het aan uit symbool meedraait. Hatelijk als dat gedraait staat.Ah dit dus inderdaad. Ik ben veel te neurotisch om twee verschillende temperaturen te zien staan. --
Tot je sneeuwkettingen moet installerenIk had het op mijn vorige, maar op mijn huidige, waar ik de verwarming/koeling op voorhand kan opzetten gebruik ik het eigenlijk niet meer.
Als het 22° in de wagen is, is dat stuur ook al wel warm, of toch zeker niet oncomfortabel koud!
Als er één optie is (eigenlijk niet echt een optie, is standaard op bijna elke hybride/elektrische wagen) die ik echt nooit meer ga kunnen missen, dan is het echt wel die pre-klimatisatie!
Het moet nog niet echt koud zijn om echt wel super te zijn om snel je jas op de achterbank te smijten en in die warme zetel neer te ploffen!

)

- Comfort access, heel handig (nooit nog manueel de sloten openen)

Als ze de sleutel in hun zakken zitten hebben toch.Zeer comfortabel voor de dieven ook. Moeten ze weinig moeite doen om hem te openen en te stelen![]()

Even (on)veilig als elke elektronische sleutel.Zeer comfortabel voor de dieven ook. Moeten ze weinig moeite doen om hem te openen en te stelen![]()
Net niet, bij een gewone sleutel moet je manueel op een knop drukken vooraleer die zendt.Even (on)veilig als elke elektronische sleutel.
Gemakkelijk op te lossen met een RFID blocker. Gebruik ook zoiets voor mijn sleutels.Net niet, bij een gewone sleutel moet je manueel op een knop drukken vooraleer die zendt.
Bij comfort access is er altijd iets dat uitzendt.
Maar of ze tegenwoordig nog zo onveilig zijn als in het begin, weet ik nu ook weer niet.
Net niet, bij een gewone sleutel moet je manueel op een knop drukken vooraleer die zendt.
Bij comfort access is er altijd iets dat uitzendt.
Maar of ze tegenwoordig nog zo onveilig zijn als in het begin, weet ik nu ook weer niet.
Gemakkelijk op te lossen met een RFID blocker. Gebruik ook zoiets voor mijn sleutels.
Euuuuh ... vergeet niet dat de 'gewone knoppen' van die sleutel vele tientallen meters ver uitzenden.Thuis dan? Want als je die gebruikt als je bij de auto bent, haal je heel het nut er van onderuit.

Ja maar blijkbaar zijn er manieren dat ze dat signaal van uwe sleutel kunnen oppikken en kopiëren terwijl ze bij uw deur staan. Ma whatever ben ervoor verzekerd.Euuuuh ... vergeet niet dat de 'gewone knoppen' van die sleutel vele tientallen meters ver uitzenden.
't Is niet de eerste keer dat ik tegen kom dat ik pakweg bij iemand op bezoek ben, en daar dus binnen ben met de wagen 'op den hof' (dus niet ver van mij) en dat ik tegen dat ik vertrek merk dat ineens m'n deuren open zijn. Of zelfs al gehad dat de koffer open is.
Basically tijdens 't in de zetel zitten of zoiets dat die knoppen ingedrukt geweest zijn. Bij m'n pa zal dat zijn tijdens het biljarten, no doubt.
Die comfort access ... je moet er letterlijk PAL TEGEN staan of 't pakt niet.
1m? Da's al te ver. Deuren gaan niet open.
In de wagen? Da's te dicht ... deuren gaan niet open voor carjackers.![]()
Ik heb die berichten ook al in de gazet zien verschijnen. Heel uitzonderlijk wel wss, want kom je niet veel tegen.Ja maar blijkbaar zijn er manieren dat ze dat signaal van uwe sleutel kunnen oppikken en kopiëren terwijl ze bij uw deur staan. Ma whatever ben ervoor verzekerd.
Zou het mss al helpen om m'n sleutels in een alu doosje te bewaren ofzo?