Moeilijkste Boss Fights?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
Voor mij persoonlijk:

ULL in far cry : primal.
ik vind die reeks geweldig, maar in far cry primal waren de wapens niet echt van de krachtigste vond ik... dat uiltje en die bijen waren wel effectief..
maar in elk geval, die ULL bad guy halverwege vond ik echt moeilijk.... ik heb hem uiteindelijk wel uitgespeeld gekregen met hulp van youtube vids, maar nu durf ik het haast niet meer aan om die opnieuw te spelen, omdat ik vrees weer vast te zitten daar...
(bij recente games heb je zoiets al NEW GAME PLUS (+), dan kan je starten met je beste wapens en unlocked stuff van je vorige keer dat je hem uitgespeeld hebt, helaas had far cry primal dit nog niet denk ik :'(

Kintaro in mortal kombat 2 (pc)
ik heb de eerste en derde, en vierde mortal kombat probleemloos kunnen uitspelen op PC,
echter, kintaro (voorlaatste baas) in MK2 was gewoon overpowered. ik had al her en der gelezen dat die op PC veel moeilijker en overpowered was dan op consoles, maar dit was gewoon niet menselijk... met moeite de helft van z'n life bar kon ik minderen.
(motaro in mk3 en goro in mk1 bijvoorbeeld kon ik verslaan met de ogen dicht).
zelfs op easy was het onmenselijk :/ dus deze MK is de enige die ik nooit heb kunnen uitspelen.

De eindbaas bij Metroid Prime: een vrij pittig gevecht, maar eigenlijk nog doenbaar. Het ambetante hier was dat je super bombs moest hebben om op het einde van het gevecht de kleinere Metroids weg te blazen. Ik had één exemplaar te weinig en ik stierf altijd net op het einde na een gevecht van een kwartier. Dat tien keer opnieuw doen, was best wel pittig en uiteindelijk haalde ik het wel. Misschien was het gewoon beter om een extra super bomb te zoeken in het spel zelf.

De eindbaas bij Donkey Kong Country Returns: ik denk dat ik in één run dat ruim zestig keer heb geprobeerd en hem dan pas heb verslagen. Ik kan me niet exact meer herinneren waarom die zo moeilijk was, maar ik vermoed omwille van de onvoorspelbare patronen.

The End bij MGS3: Snake Eeater: wellicht het meest unieke baasgevecht ooit, maar ik had simpelweg het geduld er niet voor. Ik ben daar een paar keer aan begonnen, maar ik vond het niet echt fun om een omgeving minutenlang af te zoeken naar een doelwit. Ik heb dan maar de systeemklok van de PS2 een week vooruit gezet en dan was 'm overleden van ouderdom :-)

Salazar bij chapter 4 van Resident Evil 4: dit is eigenlijk niet zo'n heel moeilijk gevecht, maar mijn probleem was dat ik nooit genoeg ammo had. Iedere keer knalde ik alles er door en toch kon ik 'm nog niet verslagen. Dan maar uit miserie de rocket launcher gekocht vlak voor dat gevecht en dan was 'm (bijna) direct eraan. Ik stond daar toen met een gezicht van like WTF?

Ik denk voor mij persoonlijk toch wel Sword Saint Asshina van Sekiro. Jawadde, die blijft me wel bij als moeilijkste.... Zullen er vast nog wel bij zitten ook van o.a. Bloodborne. Maar in die game kon je je character tenminste nog sterker maken en kon je dat wat counteren. Bij Sekiro was dat allemaal niet en dat vond ik wel een hele lastige. Er zijn daar wel 2 bosses die ik niet gedaan heb omdat ik het niet meer kon opbrengen om tot daar te komen na 2 playthroughs... en die schijnen ook wel echt moeilijk te zijn.

Absolute Radiance (Hollow Knight) en Gael (DS3) schieten me te binnen. Sword Saint Isshin (Sekiro) was vrij challenging maar fair en Sigrun op hard (God of War) was ook een leuke fight (edit: wel traag en lang).

Metroid Fusion op GBA, dat slangachtig wezen in een soort van duik tank.

Seymour Flux in Final Fantasy X ... Eerste keer werd ik zwaar afgemaakt, dus dan maar zitten grinden als een zot en de tweede keer ging met de vingers in de neus. Veel streamers die ook moeite hebben met deze heb ik al gemerkt

320px-UnlimitedAmmo.jpg
en
maxresdefault.jpg

Hino-Enma uit Nioh. Derde baas en al zeker meer dan 30 pogingen gedaan en nog niet verslagen....
Pfoeh het word nog vele malen grover hoor. Je hebt normaal als je hele levels uitkamt een charm die je meer recovery geeft qua paralysis(haar purple stun spell).

Veronderstel dat je ook de spawn midweg hebt gevonden? Verder ook altijd midrange houden en echt wegchippe met 1 max 2 slagen. Ze passeert meer als 1x btw ^^

Verdomd goede game wel, veel beter dan da'k had verwacht. Ook met de Epicstore versie begonnen?

Op het werk heb ik meestal de moeilijkste boss fights.
Niks vergeleken met @gumball4000 zijn epic boss fight.
Ow god.. weer een ergernis naar mn manager toe. In het weekend was er een event, georganiseerd door een partner van ons. Vanuit ons bedrijf zijn er enkele mensen gekomen (waaronder ikzelf).
Heel event was super leuk, kei goed georganiseerd..tot we terug naar huis moesten. Mn manager had keiveel gedronken zonder vooraf gegeten te hebben. Zelf ben ik geen grote drinker, van zodra ik maar iets voel stop ik ook met drinken.
De rest van het gezelschap kan goed drinken, maar reageert er ook normaal op. Bon..op events is mn manager ALTIJD zat en rijdt ze ook gewoon zo los naar huis. Deze keer was ze echt EXTREEM zat. In de bus is ze onderuit gevallen van haar stoel (ze lag met de helft van haar lichaam onder de stoel voor haar :wtf:) , ze moesten haar zelfs rechtop krijgen. Eens uit de bus zei iedereen dat ze echt niet meer mocht rijden: ze kon niet eens zelfstandig wandelen, brabbelde meer dan wat anders,....
Ding was dat ze ook haar dochter nog moest gaan halen :help:...En ik was de enige in het gezelschap die in die buurt woonde. Bon ik laat mn goed hart zien en stel voor haar dochter te gaan halen en haar naar huis te brengen (en haar auto bleef dan maar staan waar die stond). Ze bleef effe beweren dat ze ni zat was en kei goed tegen drank kon...maar viel letterlijk bijna op straat.. Uiteindelijk raakt ze toch overtuigd dat ik haar beter naar huis breng. Bon..we gaan naar de auto..plots zegt ze "Nee..ik ga ni met u mee. Ik rijd zelf naar huis" en was ze opweg naar haar auto. Haar tegengehouden en gewoon haar sleutels afgepakt. Stond ze +-30min van haar tak te maken dat ik nen dikke ambetanterik was en ze mij zou kloten op mn evaluatie enzo :oink:. Zegt ze zo plots aan haar auto "Seg Gumball..wa kan ik doen om u te overtuigen dat ik wel de auto mag pakken? Ik wil echt alles doen om u te overtuigen"...dafuq :rofl::oink:
Bon ze wou niks weten van mn voorstel om haar naar huis te brengen, zegt ik zo "Kom, we gaan effe naar plekje X en dan gaat ge daar maar effe op een bank zitten en ontnuchteren"..halleloeja, daar zat politie! Heb die er effe bij gehaald zodat zij haar tot reden konden brengen dat haar gedrag ni ok was. "Ja mevrouw, we merken het zelfs aan uw spraak dat u zeer zat bent. Wat meneer voorstelt is de beste oplossing. In die toestand kan u niet rijden". Bon..ze was effe overtuigd en we wandelen naar mn auto...en toen begon ze plots terug van haar tak te maken dat ze zelf wou rijden. Bon na lang zagen, stapt ze toch in..wil ze mij ni zeggen waar die haar dochter is (die was bij haar lief en moest opgehaald worden) en ze wou ook ni zeggen waar ze zelf exact woonde. heb dan uiteindelijk een andere manager moeten bellen om haar adres teweten te komen :sarcastic:
Heeft ze héééééél de rit zitten zagen achter haar sleutels, zat ze te zeggen datk nen ambetanterik was, dat mn evaluatie ni goed zou zijn, dat ze zwaar teleurgesteld was in mij dat ik haar ni liet rijden, dat ik haar "in het nauw" dreef en ze zich ni veilig voelde enzo. Vanaf ze dat laatste zei, dacht ik wel effe aan om alles op te nemen, you never know..ma uiteindelijk toch ni gedaan.
Zei ze ook plots "Ik ben ni zat, ik kan goed tegen drank. Ik doe da regelmatig. Nu zit ik wel in de shit met de auto"
- "Jah X, daar had ge eerder over moeten nadenken hé. Ge had ook kunnen stoppen met drinken als ge u al wat zat voelde"
"ja.." :rofl:
Op een gegeven moment bleef ze zo hard zagen dat ik gewoonweg zei "Seg X, kunt gij gewoon eens effe uw mond houden?"
-"Ok..." (lol)
Haar uiteindelijk thuis gebracht, zegt ze "Jama kheb geen auto en ik ken niemand die mn dochter kan afhalen. En die moet mochten naar school gebracht worden..da lukt ni". Heb ik die nog verplicht een liter water te drinken zodat ze zou ontnuchteren en ik haar eventueel terug naar haar auto zou brengen. Was ze mee akkoord gegaan.
Bon meanwhile..."Oh, kom mn huis bezoeken. Kzal u alle kamers tonen"...gosh...kheb die tijd daar zo laaaang mogelijk proberen rekken dat ze zo nuchter mogelijk zou zijn. Het is uiteindelijk gelukt haar iets of wat te ontnuchteren. Haar dan terug gebracht en ze was al een pak beter dan voorheen.
Kom ik daarna thuis, vriendin mega pissed dat ik 3u later dan afgesproken thuis was (pissed op mn manager, ni op mij)
Vandaag ontkende ze weer dat haar toestand ni zo erg was ed. Kreeg zelfs niet eens ne "bedankt dat ge mij geholpen hebt"
Vandaag een collega "Seg X (manager) weet ge wanneer ik mijn evaluatie krijg?"
Manager "Ja kheb die al gemaakt, maar moet die nog aftoetsen met de Directeur en dan moet ik die van Gumball maken" (grijnst ze zo naar mij)
Collega "Oeioei Gumball, ge gaat nog wa koffiekes mogen maken voor uw manager"
ik "Hahahahaha.... ... .... HAHAHAHAH, ik denk dat X nog vééééééll koffiekes voor mij gaat mogen maken en ni omgekeerd"
Manager die daar groen lacht en ge ziet dat ze in paniek is :biglaugh::rofl:

In the dark souls games wel dikwijls afgezien 😅. Maar de bosses in sekiro zijn nog moeilijker. Zeker de eindbaas, fucking hell. Op de originele Xbox en xbox 360 ook veel plezier gehad met de ninja gaiden games. Ook niet altijd even simpel, die boss battles!

Terug
Bovenaan