D
Deleted member 451
Guest
Voor mij persoonlijk:
ULL in far cry : primal.
ik vind die reeks geweldig, maar in far cry primal waren de wapens niet echt van de krachtigste vond ik... dat uiltje en die bijen waren wel effectief..
maar in elk geval, die ULL bad guy halverwege vond ik echt moeilijk.... ik heb hem uiteindelijk wel uitgespeeld gekregen met hulp van youtube vids, maar nu durf ik het haast niet meer aan om die opnieuw te spelen, omdat ik vrees weer vast te zitten daar...
(bij recente games heb je zoiets al NEW GAME PLUS (+), dan kan je starten met je beste wapens en unlocked stuff van je vorige keer dat je hem uitgespeeld hebt, helaas had far cry primal dit nog niet denk ik :'(
Kintaro in mortal kombat 2 (pc)
ik heb de eerste en derde, en vierde mortal kombat probleemloos kunnen uitspelen op PC,
echter, kintaro (voorlaatste baas) in MK2 was gewoon overpowered. ik had al her en der gelezen dat die op PC veel moeilijker en overpowered was dan op consoles, maar dit was gewoon niet menselijk... met moeite de helft van z'n life bar kon ik minderen.
(motaro in mk3 en goro in mk1 bijvoorbeeld kon ik verslaan met de ogen dicht).
zelfs op easy was het onmenselijk :/ dus deze MK is de enige die ik nooit heb kunnen uitspelen.
ULL in far cry : primal.
ik vind die reeks geweldig, maar in far cry primal waren de wapens niet echt van de krachtigste vond ik... dat uiltje en die bijen waren wel effectief..
maar in elk geval, die ULL bad guy halverwege vond ik echt moeilijk.... ik heb hem uiteindelijk wel uitgespeeld gekregen met hulp van youtube vids, maar nu durf ik het haast niet meer aan om die opnieuw te spelen, omdat ik vrees weer vast te zitten daar...
(bij recente games heb je zoiets al NEW GAME PLUS (+), dan kan je starten met je beste wapens en unlocked stuff van je vorige keer dat je hem uitgespeeld hebt, helaas had far cry primal dit nog niet denk ik :'(
Kintaro in mortal kombat 2 (pc)
ik heb de eerste en derde, en vierde mortal kombat probleemloos kunnen uitspelen op PC,
echter, kintaro (voorlaatste baas) in MK2 was gewoon overpowered. ik had al her en der gelezen dat die op PC veel moeilijker en overpowered was dan op consoles, maar dit was gewoon niet menselijk... met moeite de helft van z'n life bar kon ik minderen.
(motaro in mk3 en goro in mk1 bijvoorbeeld kon ik verslaan met de ogen dicht).
zelfs op easy was het onmenselijk :/ dus deze MK is de enige die ik nooit heb kunnen uitspelen.

.

.
) , ze moesten haar zelfs rechtop krijgen. Eens uit de bus zei iedereen dat ze echt niet meer mocht rijden: ze kon niet eens zelfstandig wandelen, brabbelde meer dan wat anders,....
...En ik was de enige in het gezelschap die in die buurt woonde. Bon ik laat mn goed hart zien en stel voor haar dochter te gaan halen en haar naar huis te brengen (en haar auto bleef dan maar staan waar die stond). Ze bleef effe beweren dat ze ni zat was en kei goed tegen drank kon...maar viel letterlijk bijna op straat.. Uiteindelijk raakt ze toch overtuigd dat ik haar beter naar huis breng. Bon..we gaan naar de auto..plots zegt ze "Nee..ik ga ni met u mee. Ik rijd zelf naar huis" en was ze opweg naar haar auto. Haar tegengehouden en gewoon haar sleutels afgepakt. Stond ze +-30min van haar tak te maken dat ik nen dikke ambetanterik was en ze mij zou kloten op mn evaluatie enzo
. Zegt ze zo plots aan haar auto "Seg Gumball..wa kan ik doen om u te overtuigen dat ik wel de auto mag pakken? Ik wil echt alles doen om u te overtuigen"...dafuq 

. Maar de bosses in sekiro zijn nog moeilijker. Zeker de eindbaas, fucking hell. Op de originele Xbox en xbox 360 ook veel plezier gehad met de ninja gaiden games. Ook niet altijd even simpel, die boss battles!