Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet een hele rare mens zijn..Event uitleggen (feestje, communie,bbq,...) met dan de reactie:
"Amai klinkt tof, mijn adres is Assholestraat 420, de uitnodiging mag naar daar HAHAHAH"
dat is omdat alles kan, koffiekan, theekan, melkkan ...Man die moppen hier, ik krijg er zware cringe van, en toch....
Tis gelijk een explosie, ge kunt er niet niet naar kijken.
en de pastoor kan ook maar die mag niedat is omdat alles kan, koffiekan, theekan, melkkan ...
ik heb een sprookjeshuwelijk: getrouwd met een heksdat trekt wat op die van:
Ik ben 15 jaar gelukkig getrouwd.
zij is gelukkig en ik ben getrouwd.
wel ne oneliner
Magneetstrip of uw bankkaart die niet pakt waardoor uw betaling een foutmelding geeft aan de kassa:Op moment dat ge bv. slechte wifi verbinding hebt waardoor een gesprek wegvalt
"Hebde uw factuur nog nie betaald misschien"
Ben ik de enige die echt luidop moet lachen bij elke nieuwe toevoeging (behalve de laatste dan)?
ik zal eens sociaal beleefd lachen zodat ge u toch een beetje gewaardeerd voelt.en nu ge toch in de zoo zijt vraagt ge aan de ooiewaar: waar is planckendael?
nee, het is hier de zoo zegt de ooiewaar
ha, dan ben ik toch aan het juiste abcess
Ha Tom Hanks is hier ook zie ik.ik zal eens sociaal beleefd lachen zodat ge u toch een beetje gewaardeerd voelt.
![]()
*Tranen in de ogen* en al snikkend: we zijn al ff bezig maar het wil bij ons niet lukken.Als jong kinderloos koppel: En wanneer beginde eraan? Of zijde nog aant oefenen?
pfff![]()