Help, mijn vader is een HLN-reageerder

Is de garnaal nog wel een garnaal als we het hebben over garnaalsap?

De garnaal zelf is niet drinkbaar, het garnaalsap echter wel.

Ik treed mijn aartsvijand @recipe4hate bij.

Je kan een garnaal trouwens zelfs niet opeten, maar enkel het vlees van de garnaal.

Is een dier nog een dier als het dood is of gewoon een dood voorwerp, want een dier is toch een levend wezen. Hoe kan een levend wezen dood zijn?

Da gade gij ni bepalen!

WxJFCwI.jpg
Zie, hiervoor moet ge dus de kots emoji als reactie op een post kunnen geven.
Ik zal hem hier doen :puke:

Is de garnaal nog wel een garnaal als we het hebben over garnaalsap?

De garnaal zelf is niet drinkbaar, het garnaalsap echter wel.

Ik treed mijn aartsvijand @recipe4hate bij.

Je kan een garnaal trouwens zelfs niet opeten, maar enkel het vlees van de garnaal.

Is een dier nog een dier als het dood is of gewoon een dood voorwerp, want een dier is toch een levend wezen. Hoe kan een levend wezen dood zijn?
De ziel kan je enkel eten met een zielenslurper.
DAN pas eet je echt garnaal. En trust me, dan smaakt het niet zo lekker.

En als je nu een paar garnalen in een glas water/melk/cola/fruitsap/wijn/bier (schrapwatnietpast) doet, en dan ad fundum binnen kapt, dan heb je de garnaal toch gedronken?

Nee, want een garnaal is geen vloeistof.

Drinken is het door een organisme opnemen van een vloeistof, bijvoorbeeld via de mond of een homoloog orgaan.

Ik zal alvast een titel bedenken:

"De 7 meest gekscherige schavuiten van BeyondGaming probeerden een garnaal te drinken, en toen gebeurde het ongelooflijke."

Schrijf snel een artikel van bedenkelijk niveau!
Beschuldig jij mij nu van het hebben van de capaciteit om een artikel van bedenkelijk niveau te kunnen schrijven???
Nee, want een garnaal is geen vloeistof.

Drinken is het door een organisme opnemen van een vloeistof, bijvoorbeeld via de mond of een homoloog orgaan.
Is een garnaal in een glas drank naar keuze, niet een 'stof' die mee naar binnen 'vloeit'?

Beschuldig jij mij nu van het hebben van de capaciteit om een artikel van bedenkelijk niveau te kunnen schrijven???

Is een garnaal in een glas drank naar keuze, niet een 'stof' die mee naar binnen 'vloeit'?
Ah nee, dan drinkt ge de drank, maar niet de garnaal. Die garnaal is niet vloeibaar. En als een garnaal vloeibaar zou zijn, leeft ze niet meer, is ze gestopt met bestaan en als ze gestopt is met bestaan, is ze ook gestopt met het garnaal zijn, dus is het geen garnaal meer. Dus een garnaal kunt ge niet drinken.🍤 🍤 🍤

Terug
Bovenaan