Mortal Kombat 1

Premium editie in Fnac gekocht vandaag. Straks nekeer installeren maybe als ik plaats kan maken :ROFLMAO: (had me beter een groter SSD'ke gekocht)

paar filmpjes gezien van de switch versie, damm, hoe ziet dat eruit en waarom durft iemand daarvoor de volle pot vragen ...

die laatste brutality :')
zoals gezegd, snap echt niet dat je dan beslist om de game ook op dat platform te brengen ... skip het dan, dit is gewoon een quick buck op de rug van de nintendo fans die geen andere console hebben

mja sorry maar als je als nintendo fan deze game gaat kopen WETENDE dat de 2 laatste pokemon games geen stabiele 30fps konden geven dan verdien je het gewoon in de zak te worden gezet...

Damn, lijkt me sterk dat ze die versie nog zullen/kunnen oplappen. Ik hoop voor de Nintendo-fans dat ze met hun Switch 2 een deftige spec-boost krijgen.

OT: game gekocht en dit weekend spelen. :love:

Weet iemand of je de uppercut brutallity ook correct uitvoert als je al op voorhand bukt en dan driehoekje drukt ( en inhoud ), of dat je echt beide samen moet induwen elke keer? Ik probeer dat tweede vaak te doen, maar ik merk dat ik echt heel vaak een andere move doe dan of dat de input niet gelijk registreert, het is echt wel heeeeel precies.

Gisteren wat gespeeld, maar het D-pad van de ps5 controller ligt me toch niet. Ooit wel is zo ne fight stick gehad was aant denken om er terug zo eentje te kopen.

Gisteren wat gespeeld, maar het D-pad van de ps5 controller ligt me toch niet. Ooit wel is zo ne fight stick gehad was aant denken om er terug zo eentje te kopen.
Ik heb toch ook wat last gehad in het begin hiermee, vaak registreerd mijn down als een Down/Right gewoon omdat ik iets meer op de rand duwde, ik moet nu dus om zeker te zijn dat ik echt goed op Down duw altijd mijn duim wat naar achteren trekken zodat ik die Right niet mee trigger. Kinda weird.

Ik heb toch ook wat last gehad in het begin hiermee, vaak registreerd mijn down als een Down/Right gewoon omdat ik iets meer op de rand duwde, ik moet nu dus om zeker te zijn dat ik echt goed op Down duw altijd mijn duim wat naar achteren trekken zodat ik die Right niet mee trigger. Kinda weird.
Ja voelt gewoon vreemd aan om zo fight games te spelen, kan zijn dat het na verloop van tijd wel gewoonte word natuurlijk.

Maar zo ne fight stick heeft toch iets.

Ja voelt gewoon vreemd aan om zo fight games te spelen, kan zijn dat het na verloop van tijd wel gewoonte word natuurlijk.

Maar zo ne fight stick heeft toch iets.
Ja, ook al vaak aan gedacht, maar ik speel zo games niet heel vaak dus denk dan altijd dat het wat verloren geld/investering is.

Terug
Bovenaan