Maar ook de code voor die 1250 crystallen vind ik niet in gamealleen shang tsung heb je nu , die andere krijg je pas eens ze uit komen met de dlc.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ook de code voor die 1250 crystallen vind ik niet in gamealleen shang tsung heb je nu , die andere krijg je pas eens ze uit komen met de dlc.
have funInstalling...
Tja Switch is een stuk antiek dat alleen maar goed is voor Nintendo exclusives. Voor de fun hier een goede reviewpaar filmpjes gezien van de switch versie, damm, hoe ziet dat eruit en waarom durft iemand daarvoor de volle pot vragen ...

Ok, thx, ga het straks wat proberen.normaal werkt dat ja voor die brutality
Ik heb toch ook wat last gehad in het begin hiermee, vaak registreerd mijn down als een Down/Right gewoon omdat ik iets meer op de rand duwde, ik moet nu dus om zeker te zijn dat ik echt goed op Down duw altijd mijn duim wat naar achteren trekken zodat ik die Right niet mee trigger. Kinda weird.Gisteren wat gespeeld, maar het D-pad van de ps5 controller ligt me toch niet. Ooit wel is zo ne fight stick gehad was aant denken om er terug zo eentje te kopen.
Ja voelt gewoon vreemd aan om zo fight games te spelen, kan zijn dat het na verloop van tijd wel gewoonte word natuurlijk.Ik heb toch ook wat last gehad in het begin hiermee, vaak registreerd mijn down als een Down/Right gewoon omdat ik iets meer op de rand duwde, ik moet nu dus om zeker te zijn dat ik echt goed op Down duw altijd mijn duim wat naar achteren trekken zodat ik die Right niet mee trigger. Kinda weird.
Ja, ook al vaak aan gedacht, maar ik speel zo games niet heel vaak dus denk dan altijd dat het wat verloren geld/investering is.Ja voelt gewoon vreemd aan om zo fight games te spelen, kan zijn dat het na verloop van tijd wel gewoonte word natuurlijk.
Maar zo ne fight stick heeft toch iets.
Same ben wat aan het kijken op de 2dehands markt.Ja, ook al vaak aan gedacht, maar ik speel zo games niet heel vaak dus denk dan altijd dat het wat verloren geld/investering is.
Kontender@Bunkerbudy ga je voor platinum gaan ? die combat league matchen waar vinde die of is dat gewoon via invasion ?