☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 3056

Guest
2021 loopt stilaan ten einde en zoals er al een topic over "meest favoriete thread" moet er toch ook wel een member zijn die iets gepost heeft wat jou het meest is bijgebleven. Of meerdere zaken...
Ik zou zeggen tag die persoon/personen en vertel waarom.

Persoonlijk heb ik vol bewondering gelezen hoe @Tonerider is omgegaan met zijn scheiding en alle gevolgen vandien. Dus ja, hoe hij stukje bij beetje zichzelf bijeengeraapt heeft om vooruit te gaan.
Respect ook voor @JPV voor zijn dagelijkse corona updates.
Stiekem zou ik een weekje @PolletPoulet_OG willen zijn, livin' his best life. Haha benijdenswaardig, af en toe.

Ik ben iemand die niet altijd even goed onthoudt welk verhaal bij wie hoort dus vindt het moeilijk om er specifieke namen uit te pikken. Maar in het algemeen heb ik toch wel bewondering voor de manier waarop (zoals ge ook al aanhaalt bij bv Tonerider) mensen hier zeer open over (soms delicate) privézaken posten, en waarbij het kúnnen posten en vervolgens daar ook de meningen/visies van anderen over kunnen krijgen, wellicht al een soort van mentale uitlaatklep kan zijn.
Dat we naast luchtige onderwerpen dus ook serieuze en persoonlijke zaken kunnen bespreken met het nodige respect, zorgt er gewoon voor dat we allemaal samen speciaal zijn aangezien we er voor zorgen dat BG meer is dan zomaar een online platform zonder meerwaarde, maar we een échte community zijn.

@Karry98 omdat hij zijn deur letterlijk heeft opengezet voor de mede BG-lopers een weekend te ontvangen in de Ardennen, jammer genoeg is de deur terug dichtgegaan door COVID maar het is de intentie die telt! :bow:

Gho één iemand specifiek uitkiezen is onmogelijk, dus ik ga voor een enorm cliché en melig antwoord: iedereen wiens post ik dit jaar met een :love: , :unsure: , :thumb:of 🤣geliked heb. Teken dat ik heb moeten lachen om de inhoud en iemand doen lachen is altijd mooi meegenomen, zeker in een tijd waarin er weinig te lachen valt

Verschillende:

@Tomski om het water in mijn mond te laten komen met zijn eten (jaja dit gaat naar uit de context als in mijn mond te laten komen. I know..)
@nestorius haat-liefde verhouding maar 80% van zijn steken onder water zijn wel next level
@JPV voor al de tijd dat hij er gratis in steekt om mensen hier te helpen
@Tonerider en @Dr. Sheldon Cooper voor hun openheid en ook wel funny stories
@Lt. ZweedVoet voor zijn zatte verhalen
@Wannez omdat ik hem volledig kan vertrouwen

@Sylverscythe voor zijn nuchtere blik op zaken en gym tips!
@Tomski voor de foto's van zijn eten, liefde voor Duvel (en andere zware bieren) en z'n algemene grappige posts
@Bloembak voor zijn medeliefde voor Rochefort 10 en Blauwe Chimay

Nog een hoop members die ik aan het vergeten ben en bij uitbreiding (zo goed als) heel het forum en de crew, omdat dit forum nog bestaat en voor veel mensen een uitlaatklep is.

just diene ene die anoniem mijn posts verwijdert zonder zijn naam te geven, met zijn vraagtekenavatar

da's ne snoderik!

@JPV voor onbaatzuchtige behulpzaamheid.

@nestorius omdat ik het precies vaak met hem eens ben ik het coronatopic en da's zeldzaam

@mac-bc wegens zijn rants die balanceren tussen satire, woede en teleurstelling in de maatschappij, maar uiteindelijk wel een kern van waarheid bevatten. (En soms zelfs de nagel op de kop slaan)

Terug
Bovenaan