Ik luisterde al naar Onra voor dat er sprake was van 9lives

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik luisterde al naar Onra voor dat er sprake was van 9lives

Internet-erkenning, eindelijk, merci !!!!!
Indeed let's kill him with kindness.Nee Gavin, 't is een community. En of ge nu wilt of ni, ge maakt er deel van uit!![]()
Ik BEN Onra, nu gijIk luisterde al naar Onra voor dat er sprake was van 9lives![]()
![]()

Ik BEN Onra, nu gij![]()

smiley terug te implementeren. Imo het hoogtepunt van 2021. Die woensdag halverwege februari 2021 zal voor altijd in het geheugen gegrift staan, tussen datums als 11-11-1918, 6-06-1944, 9-11-1989, 11-09-2001 en andere datums die de geschiedenis bepaald hebben.niet goed met namen zegt hij, en dan somt hij alle leden van N-VA op in zijn rantsIk ben jammer genoeg niet zo goed in namen dus sorry dat ik geen persoonlijke meldingen kan geven. Maar bij deze dus bedankt aan iedereen die vrijwillig mijn rants wil lezen over slechte aannemers en over wenende baby's die je 's nachts wakkerhouden (en uiteraard ook de politieke thema's zoals bedrijfswagens, ruimtelijke ordening en internationale politiek). Thanks voor de support, de tips en de eventuele nieuwe inzichten!
Ik ben zeker dat er ook in 2022 nog voldoende frustraties zullen zijn om over te ranten. Ik kijk er al naar uit!
Tja, waar het hart van vol is,....niet goed met namen zegt hij, en dan somt hij alle leden van N-VA op in zijn rants
niet goed met namen zegt hij, en dan somt hij alle leden van N-VA op in zijn rants