☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
@Lint die dan toch eerst was met Onra in plaats van @shiftyke . Gij krijgt de pluimen, man.
Internet-erkenning, eindelijk, merci !!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Nee Gavin, 't is een community. En of ge nu wilt of ni, ge maakt er deel van uit! ;)
Indeed let's kill him with kindness.
Ik nomineer ook @Gavin, voor deze post: https://www.beyondgaming.be/threads/tom-waits.3692/post-280342
(en ik zie in ene keer dat ik nog moet reageren daarop. In het verlof eens tijd voor maken :thumb:)

Diegenen die me nu te binnen schieten:

@Squidward en @kay-gell voor de funny posts
@DaFreak voor de beste sci-fi updates van Vlaanderen
@Sylverscythe omdat ik het in 99,9% van de gevallen eens ben met wat hij post. (die 0,1% kan ik me niet herinneren)
@mac-bc voor de geanimeerde rants die vaak gwn home hitten.

De rest is hier al uitvoerig aan bod gekomen heb ik de indruk :unsure:

En @ de usual posters van het Formula 1 topic.
@sink @Shaddix @eniac @shiftyke @_Pe_ @marcel @RiCOManiaC @vishnusixclix @makila @Yogi @BuYcKi @Jonas89 @exCite @Knarf @nokeyboard @Cerulean @Nesjamag @schumi2003 @ElkeGaming, ...
Het topic waar ik dit jaar mssn het meest actief ben geweest. Het was dan ook een uitzonderlijk seizoen. Veel discussie en animo.
Daarom toch deze vermelding.

Laatst bewerkt:
Hier zitten zoveel top-members, moeilijk om er één uit te nemen. Als ik er dan toch moet nomineren, dan al diegene die deze site op touwen hebben gezet. Merci om ons een 'leven' te geven na 9lives.

Ik ben jammer genoeg niet zo goed in namen dus sorry dat ik geen persoonlijke meldingen kan geven. Maar bij deze dus bedankt aan iedereen die vrijwillig mijn rants wil lezen over slechte aannemers en over wenende baby's die je 's nachts wakkerhouden (en uiteraard ook de politieke thema's zoals bedrijfswagens, ruimtelijke ordening en internationale politiek). Thanks voor de support, de tips en de eventuele nieuwe inzichten!

Ik ben zeker dat er ook in 2022 nog voldoende frustraties zullen zijn om over te ranten. Ik kijk er al naar uit!

Ik mis nog 1 special der special members, namelijk @Cyberkef om de :unsure: smiley terug te implementeren. Imo het hoogtepunt van 2021. Die woensdag halverwege februari 2021 zal voor altijd in het geheugen gegrift staan, tussen datums als 11-11-1918, 6-06-1944, 9-11-1989, 11-09-2001 en andere datums die de geschiedenis bepaald hebben.

Ik ben jammer genoeg niet zo goed in namen dus sorry dat ik geen persoonlijke meldingen kan geven. Maar bij deze dus bedankt aan iedereen die vrijwillig mijn rants wil lezen over slechte aannemers en over wenende baby's die je 's nachts wakkerhouden (en uiteraard ook de politieke thema's zoals bedrijfswagens, ruimtelijke ordening en internationale politiek). Thanks voor de support, de tips en de eventuele nieuwe inzichten!

Ik ben zeker dat er ook in 2022 nog voldoende frustraties zullen zijn om over te ranten. Ik kijk er al naar uit!
niet goed met namen zegt hij, en dan somt hij alle leden van N-VA op in zijn rants

niet goed met namen zegt hij, en dan somt hij alle leden van N-VA op in zijn rants

Inderdaad, vooral forumnamen bedoel ik dan. Ik kijk vooral naar wat er gezegd wordt, niet naar wie iets zegt.

Politici daarentegen, zeker diegenen die uitblinken in slecht beleid, die onthoud ik minstens 4 jaar. Zodat ik zeker weet op wie ik niet moet stemmen. Het zou bijgevolg goed kunnen dat daar heel wat N-VA-politici tussen zitten.

Ik apprecieer veel gebruikers en in feite wil ik de hele film-tv-muzieksector bedanken maar ik wil specifiek ook eens @Sneeuwstorm; bedanken voor zijn bijdrages ook in de NWT-sectie. Ik vind zijn bijdrages enorm waardevol en ook leuk en interessant om te lezen, dus dank je wel.

Ik zou graag @Lakigigar willen bedanken omwille al zijn bijdragen in het wetenschapsforum. Zeer leerrijk en interessant om te lezen!

Verder bedankt aan de mods en iedereen die heeft meegeholpen om Beyondgaming uit de grond te stampen na het einde van 9lives!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan