NBA 2025-2026

Cerv.Be

Well-known member
Crowdfunder FE
Zoals velen hadden voorspeld: OKC, onder leiding van MVP SGA, met hun jonge en brede kern kroonden zich tot kampioen van het seizoen 2024-2025.

Het nieuwe seizoen start op 22 oktober en ondertussen is pre-season al begonnen. Er is weer heel wat om naar uit te kijken.

Tijd voor een nieuw topic dus!

Ondertussen zijn de previews van X&O's uit, wie de NBA volgt of graag volgt - altijd aangename podcasts om naar te luisteren en uniek in België.

Woppa, nu ben ik er zeker van overtuigd. Dit wordt het eerste grote seizoen van Wemby indien hij fit blijft. Freak show.

Interessante start van het seizoen gezien:
- Spurs geven Mavs en Cooper Flagg een pak rammel tijdens zijn debuut, Dylan Harper maakt ook direct indruk. Wemby insane.
- Clippers (met alle 'grote' namen) krijgen slaag van Jazz, die door iedereen op de laatste plek wordt gezet
- Edgecombe (34pt) meeste punten in een NBA debuut sinds Chamberlain in '59
- Embiid kan zelfs amper nog springen, het lijkt mij volledig game over voor die kerel
- Edwards opent ook met 41pt, sowieso kandidaat voor MVP dit jaar. Hij wil ook graag de volgende stap zetten, dus benieuwd.
- Fenomenale wedstrijd van Luka maar winst zat er nooit in voor de Lakers (voorbode voor rest van het seizoen?)

Laatst bewerkt:
Wemby was fenomenaal, en dat tegen een toch consensus top 3 (paint) defender in AD...wat moet dat niet geven tegen bvb Golden State ofzo?

Ik word toch echt onnozel van de hypocrisie van gokken dat sport totaal domineert, maar dat ze nu allemaal uit de lucht vallen dat dat leidt tot problemen.

En wie kijkt wat vannacht? Ik heb in het verleden af en toe eens een potje gekeken maar dit seizoen wil ik serieuzer volgen.
Heb alvast de recaps gekeken, zoekende naar een team dat ik tof vind! Voorlopig wel fan van Golden State Warriors.

Als ik op een redelijk uur naar bed wil, moet ik kiezen tussen Bucks-Raptors om 0u30 of Hawks-Magic om 1u.

Het is misschien heel voorbarig, maar er gaat toch weinig te doen zijn aan de Thunder dit jaar lijkt mij. Ze zijn direct locked in, lijken nog beter geworden (niet onlogisch met al die jonge spelers) en voegen dan nog eens spelers toe als Ajay aan hun spel. Die weelde daar is niet normaal. Dan spelen ze bv. deze nacht zelfs zonder Jalen Williams, Caruso en Joe. Die 1st seed ga ik alleszins al vanuit, nu is de vraag met hoeveel wins. Daigneault zijn enigste zorg zal zijn hoe hij zijn minuten moet verdelen over al die spelers 😅.

Net als Wemby zijn ze precies een cheat code op 2K. Spurs leuk om te zien, Wemby-Castle-Harper heel mooi trio. Wat een rookie ook die laatste.

Laatst bewerkt:
Het is misschien heel voorbarig, maar er gaat toch weinig te doen zijn aan de Thunder dit jaar lijkt mij. Ze zijn direct locked in, lijken nog beter geworden (niet onlogisch met al die jonge spelers) en voegen dan nog eens spelers toe als Ajay aan hun spel. Die weelde daar is niet normaal. Dan spelen ze bv. deze nacht zelfs zonder Jalen Williams, Caruso en Joe. Die 1st seed ga ik alleszins al vanuit, nu is de vraag met hoeveel wins. Daigneault zijn enigste zorg zal zijn hoe hij zijn minuten moeten te verdelen over al die spelers 😅.

Net als Wemby zijn ze precies een cheat code op 2K. Spurs leuk om te zien, Wemby-Castle-Harper heel mooi trio. Wat een rookie ook die laatste.

En dan schieten ze nog onder 30% van 3pt range :') Wacht maar tot ze tegoei beginnen spelen

Terug
Bovenaan