NBA 2025-2026

Net als Wemby zijn ze precies een cheat code op 2K. Spurs leuk om te zien, Wemby-Castle-Harper heel mooi trio. Wat een rookie ook die laatste.
Stel je voor dat die rookie of the year wint. Dat zou dan 3x op een rij zijn voor de Spurs. Ongezien.

Maar Edgecombe heeft toch ook al serieus indruk gemaakt. Flagg is iets te wisselvallig momenteel maar daar kijk ik niet zo raar van op.

Stel je voor dat die rookie of the year wint. Dat zou dan 3x op een rij zijn voor de Spurs. Ongezien.

Maar Edgecombe heeft toch ook al serieus indruk gemaakt. Flagg is iets te wisselvallig momenteel maar daar kijk ik niet zo raar van op.
Als Edgecombe zo blijft spelen zal er weinig te doen aan ROY, zeker omdat Harper het vanop de bank moet doen.

Okc wel na een Back to back en nog een hele hoop geblesseerden, maar alle krediet naar de Blazers om terug te komen van een 20pts achterstand.

Mitchell zijn drives zijn echt wel een wapen zoals die zijn lichaam kan gebruiken. Zijn shot zou nog wat beter mogen, dan heeft hij het potentieel om een 20pts/game seizoen te draaien.
Camara 3/5 driepunters, de Blazers 19, ze vlogen er op een bepaald moment wel goed in. Dat team barst echt wel van het jong talent, als ze die samen kunnen houden wordt dat misschien wel een contender binnen een jaar of twee.

Heerlijk toch. 2 Belgen in de starting lineup van een game, een paar jaar geleden hadden we zoiets nog voor onmogelijk geacht. Beide toch heel slimme spelers met hoog basketbal IQ, zeker Ajay.

Lakers voorlopig sterker dan ik gedacht had dit seizoen, ik hoop voor hun dat de terugkeer van LeBron het spel niet ingewikkelder zal maken.

Die zag ik toch niet aankomen. Verliezen van de Lakers zonder LeBron, Doncic en Reaves om dan 2 dagen later OKC een eerste verliespartij aan te smeren.

Ik ben het allemaal even wat minder aan het volgen, maar hoe is Ajay in de basis geraakt? Door een blessure of zich er gewoon in geknokt? Is het tijdelijk of gaat hij mogen blijven staan?

Blessures. En zich dan kei hard naar een waardevolle teamplayer geknokt die ook nog eens lekkere gemiddeldes laat optekenen. Eens Jalen Williams terug is, zal hij wel terug naar de bank verhuizen, denk ik.

Net als Wemby zijn ze precies een cheat code op 2K. Spurs leuk om te zien, Wemby-Castle-Harper heel mooi trio. Wat een rookie ook die laatste.
Nooit gedacht dat ik Spurs fan ging worden. In de jaren ‘00 een notoir hater.

Maar nu echt wel een heel coole ploeg. Ondertussen ook al eens in San Antonio geweest, en toffe stad.

CP3 vlak voor zijn pensioen cutten. Wat een grap van een franchise.
De man heeft daar een groot deel van zijn carrière gezeten in een shitty non winning franchise en dan doen ze hem zoiets aan in zijn laatste seizoen. Je verzint het niet.

Als Edgecombe zo blijft spelen zal er weinig te doen aan ROY, zeker omdat Harper het vanop de bank moet doen.
Ok, even mijn woorden inslikken, Edgecombe was gewoon heel sterk gestart met een paar uitzonderlijke games. Ondertussen hebben Knueppel, Flagg en anderen hem al terug voorbijgetoken. Flagg speelt trouwens echt goed sinds ze hem van de PG hebben weggehaald. Leuke rookie class.

Er zijn wel echt enkele prachtige CP3 momenten. :')
Jump ball tegen Thompson
Springen in het gezicht van Deandre Jordan omdat hij nog een shot mag nemen
Wemby zijn handen pakken voor de jump ball

Mitchell nog altijd aan het spelen.. Geef die jongen dan verplicht vrijaf om bij zijn familie te zijn zou ik dan denken.

Terug
Bovenaan