NBA 2025-2026

Jokic minimum 4 weken uit. 😑
Enkel Murray nog fit van de starting 5 voorlopig. Die gaan nog serieus mogen knokken voor een playoff plaats op deze manier.

Laatst bewerkt:
Jokic minimum 4 weken uit. 😑
Enkel Murray nog fit van de storting 5 voorlopig. Die gaan nog serieus mogen knokken voor een playoff plaats op deze manier.
De man die nooit ernstig geblesseerd is loopt nu iets op door iets dwaas van een teammate. Ffs.

We mogen blij zijn dat het niet ernstiger is, maar we mogen toch praktisch vanuit gaan dat hij een match of 20 gaat missen. Schedule van de Nuggets is loaded in januari. AG en CB zouden ergens volgende week wel terugkomen, ze gaan toch wat wins moeten eruit grinden. Gaat echt zwaar worden voor die top 6 playoff spot, Westen is veel te brutal.

EDIT: 1 match later is onze backup C (Valanciunas) ook geblesseerd voor een aantal weken. 😵

Laatst bewerkt:
Thunder ondertussen van een 24-1 naar 30-7 record, vannacht verloren ze met bijna 30 punten verschil van de Hornets. NBA kan toch soms zo crazy zijn :ROFLMAO:

En een volledige B line up van de Nuggets dat gaat winnen in Philadelphia dat wel over een A ploeg kon beschikken, toch ook wel straf.

Thunder ondertussen van een 24-1 naar 30-7 record, vannacht verloren ze met bijna 30 punten verschil van de Hornets. NBA kan toch soms zo crazy zijn :ROFLMAO:
Nog een nederlaag vorige nacht, dat 73-9 record van de Warriors zal moeilijk worden. :unsure:

Gescheurde kruisbanden voor Jimmy Butler... Einde seizoen, al kan je je op 36-jarige leeftijd ook afvragen of dit meteen ook einde carrière is...?

Nog een nederlaag vorige nacht, dat 73-9 record van de Warriors zal moeilijk worden. :unsure:
Ondertussen weer 2L op een rij en staan ze al maar op 37-10, ze gaan dus zelfs niet in de buurt komen.

De NBA is toch weeral een rollercoaster om te volgen dit jaar: bv. Wolves momenteel met een 5L streak en blowout tegen GSW deze nacht. Spurs die blijven overperformen (en 3 keer wonnen tegen OKC), ook als Wemby er niet bij is. Mijn eigen Nuggets die vasthouden aan een top 4 plaats in het Wilde Westen, ondanks al die blessures die we hebben (4 van de 5 starters zijn nog altijd out). Tegen de Bucks ook weer gewonnen met een G-league lineup. Algemeen heel veel blessures in de league. Dominayton is weer zijn eigen zelve en nutteloos. Giannis en de Bucks zijn echt een tragedie. Ja Morant volledig over en out lijkt het. Pistons cruisen comfortabel naar 1st seed. Enz.

De standings in het Westen:
1769421505470.png

Laatst bewerkt:
Waarom geeft de Jizz 3 first round picks af voor Jaren Jackson Jr @waffel ?🫨
Die maken toch geen kans meer op niks dit seizoen?
Lijkt mij wel nu dat dit een trade is met het oog op volgend seizoen.
Het is eerder raar dat Utah plots beslist dat ze toch competitief willen zijn. Moet toch ook zijn dat ze voor Markkanen geen grote return kunnen krijgen. The Grizzlies creëren een 28.8M trade exception met die deal, wtf.

James Harden swap voor Garland is ook een bizarre trade waar niemand beter van gaat worden.

Het gonst nu van de geruchten dat Giannis naar de Wolves gaat getrade worden, maar ondertussen gaf hij een intertiew: What I want deep down in my heart is I want to be a Milwaukee Buck for the rest of my career and win here. Benieuwd hoe dat het daar gaat uitdraaien.

AD naar de Wizards :laugh:
Dan weet je dat uw carrière er op zit als je daar belandt.

Slechts 29 matchen in Dallas gespeeld waarvan 25minuten samen met Kyrie.
#defensewinschampionships

Porzingis naar The Warriors voor Kuminga en Buddy Hield.
Die heeft ook maar 17 games gespeeld voor de Hawks.

Chicago trade ook de helft van de ploeg precies.
Je vraagt je soms toch af wat er in het hoofd van sommige ploegen omgaat als je die trades ziet...

Waarom geeft de Jizz 3 first round picks af voor Jaren Jackson Jr @waffel ?🫨
Die maken toch geen kans meer op niks dit seizoen?

Ik ga eerlijk zijn, ik volg de NBA echt niet meer goed. Ik moet mij maar omdraaien en de helft van elke team heeft zijn roster veranderd. Gezien de dna van de Jazz defence was en dit nu zwaar onderschikt is hebben ze ook een identiteitscrisis. Kommer en kwel!
De Rockets posten wel vaak een nostalgische two digit score zonder te verliezen, dat kan ik wel appreciëren.

Die zijn shot is dit jaar toch serieus beter geworden he. Gij zal nooit de meest aanvallende speler worden maar een degelijke 3 & d speler heeft zijn waarde in de modere NBA.
Het was al snel duidelijk dat Camara een blijver was en hij blijft stappen zetten. Het is gewoon nooit een man van too many buckets.

Terug
Bovenaan