NBA 2025-2026

Wtf Adebayo. 83 punten tegen de Wizards. Mocht wel 43 (!) keer naar de FT lijn.
Dit bewijst dat elke speler +70 punten kan halen als ze fel worden geholpen door zowel het team als de scheids.
Eigenlijk, waarom doen de toppers dat niet als ze de playoffs niet halen? Die hebben toch niets te verliezen als ze nog maar een paar games moeten spelen.

Ben eens benieuwd aan wie ze ROTY gaan geven. Kon heeft er een beter seizoen op zitten met de Hornets maar Cooper is allround gewoon de betere speler met betere individuele statistieken.

Einde verhaalvoor de Nuggets?
Jokic lijkt met zijn gedachten bij zijn paarden. Gobert is echt bezig met een straffe series. Hopelijk valt de blessure van Edwards wat mee, anders volgende ronde een gehavend Minnesota tegen de Spurs zonder Wemby?

Okc de enige top seed die op cruise control bezig is. Hopelijk is Williams niet te lang out. Wel goed voor Mitchell zijn speeltijd...

Einde verhaalvoor de Nuggets?
Jokic lijkt met zijn gedachten bij zijn paarden. Gobert is echt bezig met een straffe series. Hopelijk valt de blessure van Edwards wat mee, anders volgende ronde een gehavend Minnesota tegen de Spurs zonder Wemby?

Okc de enige top seed die op cruise control bezig is. Hopelijk is Williams niet te lang out. Wel goed voor Mitchell zijn speeltijd...
Jokic is duidelijk iets mis mee. Hij ziet er ook totaal niet goed uit. Zullen achteraf misschien weten wat. Zonder Jokic, geen party natuurlijk.
Grote teleurstelling dit seizoen van de Nuggets. Vrees dat het einde van een generatie zal zijn als het om de knikkers gaat, Gordon geraakt ook al 2 seizoenen gewoon niet meer volledig fit.

Dosunmu sinds bij de Wolves aan het heersen, Bulls hebben die quasi voor peanuts weggegeven. Wat die altijd doen met hun trades is echt een raadsel.

Jokic is duidelijk iets mis mee. Hij ziet er ook totaal niet goed uit. Zullen achteraf misschien weten wat. Zonder Jokic, geen party natuurlijk.
Grote teleurstelling dit seizoen van de Nuggets. Vrees dat het einde van een generatie zal zijn als het om de knikkers gaat, Gordon geraakt ook al 2 seizoenen gewoon niet meer volledig fit.

Dosunmu sinds bij de Wolves aan het heersen, Bulls hebben die quasi voor peanuts weggegeven. Wat die altijd doen met hun trades is echt een raadsel.
Wat de Bulls hun strategie is de laatste jaren, geen idee. White doet het ook niet slecht bij de Hornets.

Wow, 6 series die op 3-2 staan 🫨 . Ik kan mij niet herinneren wanneer een eerste ronde zo interessant was.

Bye bye Nuggets & Hawks.
Die laatsten stonden aan de rust al 47 punten achter lol.

Ik zie zowel Boston als de Lakers het ook nog weggeven.

Laatst bewerkt:
Dat NY zo veel moeite had met de Hawks is wel tekenend imho. In het oosten geen enkele ploeg die mij op dit moment kan overtuigen.

In het westen is de competitie wederom weer enorm groot. Okc als favoriet waarbij de conference finals hun grootste uitdaging gaat zijn denk ik.

Spurs - Wolves gaat wel een interessante matchup zijn. Hopelijk met twee gezonde ploegen. Gobert op Wemby lijkt mij een grotere uitdaging dan Jokic.

Spannend is natuurlijk relatief. Op het einde zal OKC toch terug kampioen worden lijkt mij.

In het Westen lijken we trouwens vertrokken voor enkele jaren dominantie van het duo OKC/Spurs.

Laatst bewerkt:
Twee ploegen met nog geen 80 punten, in de play-offs wordt er wel verdedigd. Ik had Orlando het wel graag zien afmaken, een underdog die wint is altijd leuk. Nog drie series met een zevende wedstrijd in het oosten, moeilijk te voorspellen wie er door gaat...

Terug
Bovenaan