Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet hem met iets kunnen afstoppen, niet?Dom van Wemby, maar serieus hoe staan ze daar met 2 aan hem te trekken.![]()
Je moet iets doen en het is "play-off basketball" maar ik ben er niet wild van. Op die manier off ball verdedigen zie ik niet graag. Ik ben soft en uitgesproken pro Wemby.Je moet hem met iets kunnen afstoppen, niet?
Ben benieuwd hoe lang ze hem gaan schorsen. Toch minstens een paar games.
En dan nog zie ik de Spurs het halen zonder Victor, al weet je nooit met Edwards.
Zoals je zelf al aangeeft, het is zijn eerste flagrante overtreding en je moet er al meerdere maken om geschorst te worden. Ze werken met een puntensysteem.Het is toch echt bizar hoe je enerzijds een zeer zware fout begaat (elleboog in de nek) en vervolgens geen schorsing of boete krijgt. Superstar treatment of zijn ze mild omdat hij in tegenstelling tot Draymond (toen met zijn trappen in de ballen) geen record heeft van vuile plays?
Wemby took that personally.Wemby slechts 5 stemmen voor MVP. Ik hoop dat hij het persoonlijk neemt.![]()
Wemby
Wemby took that personally.