Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Voor de NBA vind ik het ook wel cooler, Spurs/Wemby gaan hun kansen nog wel krijgen. Dat OKC ook geen titel pakt is heel goed.
www.instagram.com

Wemby begint toch meer en meer kleine kantjes in zijn karakter te vertonen imho. Die heeft het echt niet nodig om zich zo te gaan gedragen...
Goed voor de NBA dat de Spurs hier winnen natuurlijk. Ik had ook liever een 3-0 voor NY gezien maar dan is de spanning er wel uit natuurlijk.
Als Wemby zich afduwt zit hij 20 cm hoger dus krijg je elleboog in gezicht tegenover elleboog op de schouder. Hij zal dat zeker moeten aanpassen, maar het is wat makkelijk om te doen alsof hij bewust met ellebogen naar mensen hun gezicht gooit. Ze spelen echt veel fysieker op hem sinds dit postseason.Die andere spelers zoals Brunson hebben ook de drang om te winnen, anders zouden ze niet in de finals staan. Die vuille ellebogen in het gezicht duwen mag hij wel achterwege laten.
NBA refs zijn altijd wel beetje afwijkend in zo'n wedstrijden, typisch gedrag wanneer een team 2-0 voorstaat om soft calls beginnen te fluiten.
Ik verwacht dat Knicks orde op zaken gaan stellen en met 3-1 richting SA gaan, waardoor de finals over zijn.

Kans is eerlijk gezegd groot. Er zijn zovéél ploegen in het huidige NBA die zo een hoog niveau halen. Het is nu al uitkijken naar Spurs, OKC, Boston, Houston, etc. volgend seizoen. De weg in het Oosten lijkt mij nog altijd wel wat 'makkelijker' om de finals te halen tho.Brunson staat er elke keer wanneer NY hem nodig heeft. Benieuwd of dit ook een eenmalige kampioen gaat zijn.
Historisch, schitterend NY kampioen!Kans is eerlijk gezegd groot. Er zijn zovéél ploegen in het huidige NBA die zo een hoog niveau halen. Het is nu al uitkijken naar Spurs, OKC, Boston, Houston, etc. volgend seizoen. De weg in het Oosten lijkt mij nog altijd wel wat 'makkelijker' om de finals te halen tho.
Vorm in de playoffs en blessures spelen ook zo een grote factor.
Wemby respect verloren? Na jaren van Jokic die doet alsof basketbal er allemaal niet toe doet is er eindelijk een superster die eerlijk zegt dat het voor hem alles betekent. Ik heb meer respect voor Wemby na dan voor deze playoffs. Hij heeft nog veel werk, maar ze hebben OKC uitgeschakeld. Dat vele werk moet ook niet overdreven worden met zo'n jonge ploeg.Proficiat Knicks, na 53 jaar. Het is de laatste jaren wel wat geweest met opvallende kampioenen (Raptors, Bucks, Nuggets, OKC, Knicks). Leuk, maar we zijn terug een meme kwijt
Wemby heeft voor mij wel een beetje respect verloren na deze finals.
Het had op zich ook wel anders of spannender kunnen lopen als je ziet hoeveel de Spurs voor stonden in de games.
Geen NBA en even off-topic, maar in België ook proficiat aan de opvallende winnaar Giants na 14(!) jaar Oostende!