Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed voor brand en diefstal, maar zitten daar ook snapshots o.i.d. op voor als je per ongeluk zelf iets wist?Installeer u op beide pc's Onedrive en sluit u zo'n O365 basic abonnement af voor ~2€/maand.
Heb je ineens een backup in de cloud voor als u kot afbrand.
30 dagen recycle bin voor personal account en standaard 93 voor professional accounts.Goed voor brand en diefstal, maar zitten daar ook snapshots o.i.d. op voor als je per ongeluk zelf iets wist?
Dat is al werkbaar... Nog geen alternatief voor een full blown back-up oplossing maar veel beter dan niets.30 dagen recycle bin voor personal account en standaard 93 voor professional accounts.
Gezien beide pc's niet in een zelfde domein zitten zullen die elkaar ook niet vertrouwen.Ik heb al geprobeerd via file sharing via w11 maar het lukt me niet![]()
Goh, er zijn er genoeg die zo waardevolle data kwijtspelen. Maar 't is zeker een begin...voor gewoon thuisgebruik is dat toch gewoon voldoende?
doe eens een "IPconfig" op beide pc's in command prompt. dan kun je al zien of ze wel in hetzelfde netwerk zitten.
beetje verwarrend uw schema, maar ik vermoed dat het onderste in de garage gewoon een patchpaneel is? en dat op het eerste verdiep en zolder ook?
Jij hebt snel internet helemaal op zolder? Straf![]()