NFL Fantasy Football

Hier ook gekloot geweest. Zag pas gisteren dat Chubb out is. Fournette stond op de W T R positie. Terwijl die dan eigenlijk op de R positie zou staan zodat ik een WR kon selecteren. Nu kan ik niet anders dan een mediocre RB selecteren. :angry:

Knap gedaan van de Fins..

Wat ik mij wel afvraag, als ze die laatste pass laten completen en dan wachten tot de tijd verstreken is om hun tackle te maken?

Maken ze nu niet de fout om hem alsnog aan te raken?

Ondertussen Mcaffrey op IR, voor het 2e jaar op rij gaat hij dus amper spelen, carriere is wel een flinke deuk aan het krijgen zo, net zoals Saquon te fragiel?
Ik denk dat ongeveer iedereen te fragiel is voor de manier waarop de Panthers die jongen mis/gebruiken. Hij zat gemiddeld aan een 40 touches per game, dat kan geen enkel lichaam lang aan vrees ik. Ik hoop voor hem dat ze hem traden naar een ploeg met meerdere wapens zodat hij beter tot zijn recht komt.

Vorige week een hele goeie deal gedaan door Williams van de waivers te halen. Iemand had die laten gaan een dag voor Edwards-Hilaire op IR kwam en hij zo RB1 werd van KC. Al een geluk dat ik het gedaan heb want met Chubb uit had ik anders maar 1 echt goeie RB meer over gehad. Na een loss streak van 3 nu hoogstwaarschijnlijk mijn 2e winst op rij behaald dus ik sta wat terug bij de mensen.

Geen deftige TE hebben is al 5j mijn probleem, op dat ene goei eerste jaar van kittle na dan..

Ondertussen Mcaffrey op IR, voor het 2e jaar op rij gaat hij dus amper spelen, carriere is wel een flinke deuk aan het krijgen zo, net zoals Saquon te fragiel?

Iemand die er meer vertrouwen in heeft mag altijd iets voorstellen..
Hmm, tempting maar toch een te groot risico voor mij op dit moment...

Ondertusssn mijn TE toch 7ptn gepakt, had ik niet verwacht!

Jamme genoeg wel Waddle moeten laten gaan wegens bye week (daarom wou ik Gronk op reservelijst kunnen zetten). Wou die nu terugnemen, maar ondertussen is Zemst er al met weg en pakt die 18ptn :(

image0.png

Wat een klotespel toch! Na al m’n werk, trades en waivers een punt te kort. Wel mooi van Hilton, op wie ik hierna zal kunnen rekenen hopelijk. Maar wel zuur :D

Ondertusssn mijn TE toch 7ptn gepakt, had ik niet verwacht!

Jamme genoeg wel Waddle moeten laten gaan wegens bye week (daarom wou ik Gronk op reservelijst kunnen zetten). Wou die nu terugnemen, maar ondertussen is Zemst er al met weg en pakt die 18ptn :(
Ik was ‘m enkel vergeten op te stellen 😑

image0.png

Wat een klotespel toch! Na al m’n werk, trades en waivers een punt te kort. Wel mooi van Hilton, op wie ik hierna zal kunnen rekenen hopelijk. Maar wel zuur :D
Gij kunt ni geloven hoe blij ik ben met die overwinning. Het tij is aant keren voor mij, niet dat ik veel potten ga breken maar kga blij zijn alsek dit jaarvin de middenmoot val 😅

Pfff door BYE Harris kwijt en nu Chubb out... Mijn beide starting RB's dus.
Sanders heeft ook BYE maar op de WR heb ik nog wel opties.

Al een geluk dat het net tegen Henry is deze week dus ik had sowieso al niet veel hoop op een W :D

@Remi Kan de trade tussen Ossendrecht & mij niet sneller gebeuren? Gordon speelt namelijk vannacht al dus die kan ik wel gebruiken.

• This trade has been accepted and is pending until the morning of Saturday, October 23, 2021.
Dit staat er dus ik denk het niet.

Terug
Bovenaan