Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb u een voorstel gedaan, heb Cook op "overschot"Damn! Daar gaat mijn seizoenHopelijk Gronk en Brown die snel terugkomen, anders kan ik het vergeten...
Kheb u een voorstel gedaan, heb Cook op "overschot"
En Calvin Ridley kondigt zijn pensioen aan
Edit: Damn, Antwerp Aces was rappe
Hehe als Vikings fan zou ik hier blij mee moeten zijn...Maar Henry (mijn keeper) opgeven valt lastig. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen...

En er dan als eerste uitgeknikkerd worden in de playoffs?8-0!
Het is eenzaam aan de top.![]()

8-0!
Het is eenzaam aan de top.![]()
Toevallig al een beslissing kunnen maken?Hehe als Vikings fan zou ik hier blij mee moeten zijn...Maar Henry (mijn keeper) opgeven valt lastig. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen...

Nu mijn waiver priority nog verkeerd ingesteld, waardoor ik plots Gage had, terwijl dat toch echt niet m'n eerste keuze was
Tyrod gaat ook niet spelen, dus die toch maar weer vervangen. Het is hier echt een beetje emmertjes scheppen in een lekkende boot 
Hahahaha maakt het toch wat leuker en interactiever, niet?Toch wel even een statistiek van dit seizoen in de 9fl league: ik denk niet dat er al een jaar zoveel getrade is of zoveel trade voorstellen zijn geweest als dit jaar. Met dank aan de Ossendrecht Ogres![]()

Ik kan Godwin niet missen...Als Cook zich weer blesseert heb ik en geen deftige WR en geen deftige RB XDToevallig al een beslissing kunnen maken?![]()
Dat heb je ook al Godwin zich blesseert natuurlijkIk kan Godwin niet missen...Als Cook zich weer blesseert heb ik en geen deftige WR en geen deftige RB XD
zelfde deal maar Elliot ipv Cook interessanter voor jou? Nog geen blessure geschiedenis dit seizoenIk heb 4 verschillende trades voorgesteld nu, mss zit er iets interessanters bij!Dat heb je ook al Godwin zich blesseert natuurlijkzelfde deal maar Elliot ipv Cook interessanter voor jou? Nog geen blessure geschiedenis dit seizoen
Zo is dat!Hahahaha maakt het toch wat leuker en interactiever, niet?![]()