Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja slechts 10 ptn minder gescoord dan jou en sta slechts 5-3. Heb er dan ook maar liefst 114 ptn meer tegen gehad. Sebiet is al je geluk op tegen de playoffs! :O
Gewoon in playoffs raken en daarna wat luck hebben. Dat is het plan dat me vorig jaar de titel opleverde <3
Pf, ik heb toch een paar dingen verkeerd ingeschat Nu mijn waiver priority nog verkeerd ingesteld, waardoor ik plots Gage had, terwijl dat toch echt niet m'n eerste keuze was Tyrod gaat ook niet spelen, dus die toch maar weer vervangen. Het is hier echt een beetje emmertjes scheppen in een lekkende boot
Toch wel even een statistiek van dit seizoen in de 9fl league: ik denk niet dat er al een jaar zoveel getrade is of zoveel trade voorstellen zijn geweest als dit jaar. Met dank aan de Ossendrecht Ogres
Toch wel even een statistiek van dit seizoen in de 9fl league: ik denk niet dat er al een jaar zoveel getrade is of zoveel trade voorstellen zijn geweest als dit jaar. Met dank aan de Ossendrecht Ogres