Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom maken ze het zo moeilijk.Ja, dan heb je iets gemistHeb ik iets gemist en zijn er nu 18 speeldagen bij de NFL?
ik was al de speeldagen aan't goedzetten tot ik ineens zag dat er een W15 was. Direct gaan kijken naar de playoffs, maar die stonden voor de laatste 3 speeldagen...
Dat wordt weer puzzelen met die extra speeldagwaarom maken ze het zo moeilijk.
We blijven wel met het gekende systeem spelen: 2x tegen elke divisiegenoot en 1x tegen de ploegen uit de andere divisie van de conference.
Seizoen is een week langer, preseason een week korter! Gedaan met teams die 8-8 spelen, 't is nu 8-9 of 9-8.Heb je daar al een draft resultaat van? 'k Vind dat ze daar zolang over doen? de vorige jaren was dat toch altijd daags nadien te vinden?Awel ik heb gisteren een extra league gejoined met een autodraft en dat was pakken beter dan de zondag![]()
Staat onder League -> Draft Recap ook, maar daar staat "is not ready yet". Dus ze zullen wachten tot ergens halfweg de play-offsHeb je daar al een draft resultaat van? 'k Vind dat ze daar zolang over doen? de vorige jaren was dat toch altijd daags nadien te vinden?
Maar er is wel één team dat hééél veel vertrouwen heeft in de regerende kampioen
:Ja eigelijk vrij snel ne mail van gekregen maar van onze league nog geen mail ontvangenHeb je daar al een draft resultaat van? 'k Vind dat ze daar zolang over doen? de vorige jaren was dat toch altijd daags nadien te vinden?
Staat onder League -> Draft Recap ook, maar daar staat "is not ready yet". Dus ze zullen wachten tot ergens halfweg de play-offs
Ondertussen al een paar trades geprobeerd, een paar heroverwogen en weer ingetrokken... Zo traden voor er een echte wedstrijd is gespeeld, is wel niet simpelMaar er is wel één team dat hééél veel vertrouwen heeft in de regerende kampioen
:
Bekijk bijlage 4197
En daar moet ik dan juist het slachtoffer van zijn..@Loser Kijk nu nog eens naar mijn opstelling? Mijn vertrouwen in TB onmiddellijk beloont ik week 1.