NFL Fantasy Football

Eerste tradeverzoek is al de deur uit! Niet geheel onverwacht naar Stekene die echt VIER KEER (!!) een speler recht voor mijn neus heeft weggekaapt.

Heb ik iets gemist en zijn er nu 18 speeldagen bij de NFL?
ik was al de speeldagen aan't goedzetten tot ik ineens zag dat er een W15 was. Direct gaan kijken naar de playoffs, maar die stonden voor de laatste 3 speeldagen...
Dat wordt weer puzzelen met die extra speeldag :cry2: waarom maken ze het zo moeilijk.
We blijven wel met het gekende systeem spelen: 2x tegen elke divisiegenoot en 1x tegen de ploegen uit de andere divisie van de conference.

Heb ik iets gemist en zijn er nu 18 speeldagen bij de NFL?
ik was al de speeldagen aan't goedzetten tot ik ineens zag dat er een W15 was. Direct gaan kijken naar de playoffs, maar die stonden voor de laatste 3 speeldagen...
Dat wordt weer puzzelen met die extra speeldag :cry2: waarom maken ze het zo moeilijk.
We blijven wel met het gekende systeem spelen: 2x tegen elke divisiegenoot en 1x tegen de ploegen uit de andere divisie van de conference.
Ja, dan heb je iets gemist :D Seizoen is een week langer, preseason een week korter! Gedaan met teams die 8-8 spelen, 't is nu 8-9 of 9-8.

Ok, dan gooi ik een aantal voorstellen op tafel die ik op de fantasysite in een poll ga zetten:
- seizoen van 15 weken: die extra speeldag wordt wel moeilijk om op te maken wie tegen wie gaat spelen. Nu is alles netjes verdeeld.
- playoff van 4 weken - 8 teams: lijkt me niet aangenaam, want dan zijn er ploegen die een week niet spelen
- playoff van 4 weken - 10 teams: idem als met 8 teams
- playoff van 4 weken - 12 teams: 12 van de 16 die door gaan maakt het iets minder spannend
- playoff van 3 weken - SB gespreid over 2 weken: maakt de SB misschien net iets spannender, de laatste speeldag wordt enkel door de finalisten nog gespeeld
- geen 18de speeldag: alles blijft zoals voorheen, de laatste NFL-speeldag spelen we niet

Persoonlijk vind ik die SB over 2 speeldagen wel interessant om te testen.

BAM, langer seizoen, nieuw logo !!!
We gaan hier ff'kes intimideren 😈

BOccfBV.png

Aangezien maar 1 optie aan te duiden valt:
Ik heb aangeduid: geen 18de speeldag maar die po 3W sb over twee weken is ook goed voor mij 😉

Heb je daar al een draft resultaat van? 'k Vind dat ze daar zolang over doen? de vorige jaren was dat toch altijd daags nadien te vinden?
Staat onder League -> Draft Recap ook, maar daar staat "is not ready yet". Dus ze zullen wachten tot ergens halfweg de play-offs 🙈

Ondertussen al een paar trades geprobeerd, een paar heroverwogen en weer ingetrokken... Zo traden voor er een echte wedstrijd is gespeeld, is wel niet simpel :D Maar er is wel één team dat hééél veel vertrouwen heeft in de regerende kampioen :D :
1631167108477.png

Een nieuwigheid dit seizoen op de site is het feit dat de beheerder de standen kan manipuleren.
Zo kan hij bv de stand aanpassen als er een ploeg een oneerlijke trade deed, of wanneer een ploeg die inactief is per toeval toch wint.
of om sommige lastige spelers te kloten

E3wN1c0.png

Staat onder League -> Draft Recap ook, maar daar staat "is not ready yet". Dus ze zullen wachten tot ergens halfweg de play-offs 🙈

Ondertussen al een paar trades geprobeerd, een paar heroverwogen en weer ingetrokken... Zo traden voor er een echte wedstrijd is gespeeld, is wel niet simpel :D Maar er is wel één team dat hééél veel vertrouwen heeft in de regerende kampioen :D :
Bekijk bijlage 4197

Haha, ja het was picken wat er nog over was he...Achteraf pas gezien dat ik eigenlijk een te veel van TB heb...Maar hopelijk spelen Gronkowski en Godwin goed, Brown zou ik willen swappen voor een van mijn rookies maar durf de gok nog niet wagen in week 1.

@Loser Kijk nu nog eens naar mijn opstelling? Mijn vertrouwen in TB onmiddellijk beloont ik week 1.
En daar moet ik dan juist het slachtoffer van zijn..

Dubbel gevoel, blij met de winst, iets minder fantasygewijs..
Wel een leuke wedstrijd gezien en veelbelovend voor de rest van het seizoen.

Terug
Bovenaan