Remi
Active member
Lag dat aan JJ of gewoon je ploeg op zich?Ik heb die jaar en dag in mijn ploeg gehad als keeper. En elk jaar opnieuw weer teleurgesteld.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lag dat aan JJ of gewoon je ploeg op zich?Ik heb die jaar en dag in mijn ploeg gehad als keeper. En elk jaar opnieuw weer teleurgesteld.![]()

Ik ga hier naar alle waarschijnlijkheid mijn veto voor gebruiken.Nr 1 defense traden voor de nr 18![]()
Ik denk niet dat er iets opzettelijks aan de gang is, maar ik vind het wel zo'n ongebalanceerde trade dat ik wel snap dat je hier je veto voor zou gebruiken.Ik ga hier naar alle waarschijnlijkheid mijn veto voor gebruiken.
Er is geen enkele logische verklaring waarom je DEF (1) ruilt tegen enkel DEF (18).
Als Brasschaat een betere DEF dan die van Cleveland wil, dan zijn er nog 2 FA's die opgehaald kunnen worden.
Als een ploeg op de 15de plek zo'n trade wil doen met een ploeg op de 3de plek, dan ruikt het een beetje naar competitievervalsing.
) en inclusief de bye is het verschil wel een pak kleiner dan ik dacht.Gaat erom dat Dallas bye week heeft vermoed ik? En hij dus op zoek moet naar vervanging. De trade ging trouwens niet uit van mij.Ik ga hier naar alle waarschijnlijkheid mijn veto voor gebruiken.
Er is geen enkele logische verklaring waarom je DEF (1) ruilt tegen enkel DEF (18).
Als Brasschaat een betere DEF dan die van Cleveland wil, dan zijn er nog 2 FA's die opgehaald kunnen worden.
Als een ploeg op de 15de plek zo'n trade wil doen met een ploeg op de 3de plek, dan ruikt het een beetje naar competitievervalsing.
Hij heeft ook nog de Texans die'm kan droppen voor een FA die beter is dan Cleveland. Maar daarom ook dat ik niet direct mijn veto gebruik. Een uitleg kan klaarheid brengen.Gaat erom dat Dallas bye week heeft vermoed ik? En hij dus op zoek moet naar vervanging. De trade ging trouwens niet uit van mij.
Ja, dat doet veel aan de punten... maar dan snap ik niet waarom je geen FA oppikt die beter scoort dan Cleveland.Ik denk niet dat er iets opzettelijks aan de gang is, maar ik vind het wel zo'n ongebalanceerde trade dat ik wel snap dat je hier je veto voor zou gebruiken.
Edit: al moet ik wel ietsjes nuanceren... zonder die gigascore in W1 (47 punten halen ze vast niet meer) en inclusief de bye is het verschil wel een pak kleiner dan ik dacht.
Cowboys: 65.3
Browns: 62.6
Opportunisme en overtuiging dat de Browns hun defense nog veel punten gaat halen?Hij heeft ook nog de Texans die'm kan droppen voor een FA die beter is dan Cleveland. Maar daarom ook dat ik niet direct mijn veto gebruik. Een uitleg kan klaarheid brengen.
Ja, dat doet veel aan de punten... maar dan snap ik niet waarom je geen FA oppikt die beter scoort dan Cleveland.

Een beetje drama hoort er bijOh lol, had niet gemerkt dat er zoveel drama om was. Zowel de Texans als de Cowboys hebben een bye deze week. De Cowboys spelen tegen nog veel sterke offensieve ploegen (Hawks, Eagles, Bills, Miami & Lions) terwijl de Texans tegen nog vrij gemakkelijke offensieve ploegen spelen en nog sterk houders terug krijgen op defense (ben Texans fan). Dus had graag een defense gewild dat mij toch wat punten ging bezorgen en de Browns hebben naar mijn mening één van de beste defense in de League, vandaar![]()
Het leek gewoon een vreemde deal, maar ik snap je redenering. Vandaar dat er ook ruimte is voor die uitleg. ik veto dus mijn veto!!Mijn excuses trouwens als het leek alsof ik je beschuldigde. Op en dag als vandaag zou dat ongepast zijn. Vandaag heb je een hallpass !!!Gaat erom dat Dallas bye week heeft vermoed ik? En hij dus op zoek moet naar vervanging. De trade ging trouwens niet uit van mij.
Om te CHEATEN.Mijn excuses trouwens als het leek alsof ik je beschuldigde. Op en dag als vandaag zou dat ongepast zijn. Vandaag heb je een hallpass !!!
All is forgiven. Ik snap het wel, 2-4 en laatste in onze division. Een mens zou voor minder wanhopig worden.Mijn excuses trouwens als het leek alsof ik je beschuldigde. Op en dag als vandaag zou dat ongepast zijn. Vandaag heb je een hallpass !!!
Je hebt gelijk. Die kampioenstitel van 2015 lijkt zover weg.. al meer dan 8 jaar... dat is al langer dan die van Brass... ow, wacht even...die hebben er nooit één gehaaldAll is forgiven. Ik snap het wel, 2-4 en laatste in onze division. Een mens zou voor minder wanhopig worden.

In den ouwen tijd, toen de corruptie nog welig tierde… Echt de Dallas Cowboys gij, blijven teren op die successen van jaaaaren geleden. Noem mij maar de Brasschaat Bengals dan. 1 keer de SB gehaald en elk jaar terug meedoen voor de titel.Je hebt gelijk. Die kampioenstitel van 2015 lijkt zover weg.. al meer dan 8 jaar... dat is al langer dan die van Brass... ow, wacht even...die hebben er nooit één gehaald![]()

De Bengals hebben al de SB gehaald, dus die vergelijking gaat al niet op.In den ouwen tijd, toen de corruptie nog welig tierde… Echt de Dallas Cowboys gij, blijven teren op die successen van jaaaaren geleden. Noem mij maar de Brasschaat Bengals dan. 1 keer de SB gehaald en elk jaar terug meedoen voor de titel.![]()

De Bengals hebben al de SB gehaald, dus die vergelijking gaat al niet op.
Trouwens, vergeet niet dat de beste plek die Brasschaat ooit haalde in 2013 was, in die oude tijd
100% speelt mee voor de titel, in de laatste 3 weken speelt 50% voor de titel en op de laatste speeldag speelt 25% voor plek 5 tot en met 8.
En daar zit Brasschaat bij, dus chapeau dat ze al jaaaaaaaaaaren meedoen voor de titel vanaf plaats 6,7 of 8

Als je beste plaats de 3de was;. lijkt het me sterk dat je ooit de SB speeldeHeb ik niet ooit eens de SB gespeeld? Dacht een paar jaar geleden.
Indien fout, rename naar Brasschaat Browns.

Dan is het zo erg met ons gesteld dat ik zelf verloren SB's begin te verzinnen en gij bepaalde info achter haalt. We ploeteren samen verder!Als je beste plaats de 3de was;. lijkt het me sterk dat je ooit de SB speelde
Ik had jaar per jaar onze plaatsen genoteerd om je ermee uit te lachen, maar het bleek dus slechts paar uitschieters te zijn bij mij. 1 SB en een paar keer de 3de plek en voor de rest ergens onderaan waarbij Brasschaat praktisch altijd boven mij eindigde. Ik heb wijselijk besloten die info niet te gebruiken.