Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neen, ik moet de komende weken nog klaarzetten... daar ben ik nu mee bezigErm, klopt het dat ik 2x na elkaar tegen dezelfde moet? Vorige week is het net gelukt, maar nu heb ik wel meer schrik![]()

De bedoeling was exact dat: twee RB1’s wisselen, en een redelijke TE erbij om het smakelijker te maken. Maar ik denk nog wat na dan!Spalbeek, ik weet niet wat precies de bedoeling is van je trade maar gewoon top tier running backs wisselen om er een TE uit te halen die niet beter is dan wat ik al heb, dat zie ik toch niet zitten. Als ik één van mn top 3 RB's trade dan zal het voor een surefire WR1 moeten zijn.
Moest 't een trade zijn waaraan ook een upgrade op WR voor mij in zit (pak nu bvb Bijan en Evans voor Ekeler en gelijk welke van mijn WR's) dan zou 'k misschien nog plooien, maar ik vertrouw de ATL offense nie genoeg om dat gewoon straight up te doen.De bedoeling was exact dat: twee RB1’s wisselen, en een redelijke TE erbij om het smakelijker te maken. Maar ik denk nog wat na dan!

Liefst wel, kheb em ook nodig voor zondag met Higgins questionable@Remi help
Ossendrecht en ik hadden een trade, maar die is niet doorgegaan, omdat ik over roster limit kom dan... ik had wel gedacht dat ik de optie ging krijgen om iemand te droppen voordat de trade gewoon gecancelled zou worden
Als dat niet meer gaat, kan ik daar zeker ook wel mee leven, hoor. Maar is dat nog in orde te brengen voor zondag?

Dan krijg je mijn Donovan Peoples Jones in de plaatsLiefst wel, kheb em ook nodig voor zondag met Higgins questionable![]()

Hahahaha bijna even goedDan krijg je mijn Donovan Peoples Jones in de plaats![]()

@Remi@Remi help
Ossendrecht en ik hadden een trade, maar die is niet doorgegaan, omdat ik over roster limit kom dan... ik had wel gedacht dat ik de optie ging krijgen om iemand te droppen voordat de trade gewoon gecancelled zou worden
Als dat niet meer gaat, kan ik daar zeker ook wel mee leven, hoor. Maar is dat nog in orde te brengen voor zondag?
pretty desperate met Higgins officieel Out nu