NFL Fantasy Football

Naar het schijnt kunnen enkel verliezende teams niet inloggen. Hier geen enkel probleem.

Ik geraak ook niet ingelogd.

Nog wel tevreden van de prestatie van mijn gedeeltelijk auto draft team.
Gelukkig heeft Turnhout besloten om all-in te gaan met de Packers anders ging het moeilijk worden.

Nog mensen die problemen hebben met in te loggen op de fantasy site?
Ik geen probleem, maar Fitzpatrick raakt maar niet aangelogd in mijn team, precies…

Ik zou verbaasd moeten zijn, maar ondertussen is het par for the course. Spalbeek Curse strikes again, zelfs op BG 🥱

Haha, shit. En yes :D Ik wist niet dat ik W1 had, dus ik had niet gedacht dat mijn claim ook echt ging werken. Eli Mitchell zit bij de Scribes! Maar ik heb geen RB nodig, maar een WR. En redelijk dringend... Ik vond dat ik een paar goeie deals had doorgestuurd (en sommige minder goeie, maar ik kan maar proberen!), maar niemand die bijt. Dus: Myles Sanders is te krijg, en Eli Mitchell ook wel. Voor de juiste prijs 😏.

Amai, die trade net voor de wedstrijd, ik dacht dat die ineens ging doorgaan. Maar toch de hele wedstrijd met een bang hartje gezeten, en ineens wat meer twijfels gekregen over Corey Davis 😂 Maar de stack met Zach Wilson is altijd wel leuk.

Zeker omdat ik nu al 2 weken op rij negatieve punten haal met mijn QB... dat kan toch ook niet :D Misschien is WR niet mijn grootste probleem :D 0-2...

Hier kunnen we wel niet klagen, al neem ik wel afscheid van Lockett.
Met pijn in het hart, maar hopelijk de juiste keuze :p

Benieuwd wat mijn draft rating nu eigenlijk was...Alleszins een dikke start van mijn team!

Mahomes, Henry en Gronkowski momenteel van goudwaarde!

Het gaat toch ondertussen? (En ik ben aan het verliezen :unsure: )
Ik heb u (kortrijk patriots?) een tradrequest gestuurd.

Misschien hier ook even posten voor de rest:
Ik wil van JuJu Smith-Schuster (bye week 7) vanaf dmv een trade. Ik kan er eventueel een Devin White (LB) bij in smijten in de deal. Ik ben op zoek naar een (redelijke) WR.

Iemand? 😅

Ge kunt maar proberen he 😂
Enige deftige spelers dat bij mij punten zouden halen zijn Rodgers en Tyreek Hill. Maar Hill is gene vette.
Ik kan Jones ook wel gebruiken ze :p

Na een sterke seizoensstart (1th, 1th, 4th, 3th OV) komt mijn winning streak tot een einde tegen een sterk Stekene! Jammer dat ik nu net tegen Stekene uitkom, waardoor ik met mijn 118 punten toch nog verlies...Maar dat is het spelletje natuurlijk. Alvast super tevreden van mijn rotaties deze week, een sterkere ploeg kon ik niet opstellen.

Terug
Bovenaan