Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan moe de Kicker nog spelenIk heb alles juist gezet, paar goeie moves gedaan en slim ingezet, om 5ptn meer te halen dan projected. En dan tegen Josh Allen te spelen die 35 punten haaltWerd toch moeilijk anders, hoor. Maar was vanochtend wel grappig.

Dat zou toch de bedoeling zijn. De regels zijn nu ingesteld dat de commish (ik dus) enkel een veto kan stellen, dus het goedkeuren gebeurd automatisch..Zeker dat trades automatisch worden goedgekeurd door de Commisioner? Onze trade staat nog altijd open terwijl er ook nog steeds staat "waiting on commissioners approval, pending Monday 11 Oct". Dus als dit automatisch was had dat gisteren in orde moeten zijn toch?
Dan zal ik net te snel geweest zijn want de trade is nu inderdaad uitgevoerd, thanks!Dat zou toch de bedoeling zijn. De regels zijn nu ingesteld dat de commish (ik dus) enkel een veto kan stellen, dus het goedkeuren gebeurd automatisch..
Als ik nu bij League>Transactions ga kijken, dan zou de trade wel uitgevoerd zijn.
Ah dat wist ik niet. En ik elke keer maar nen uitleg erbij typenWel jammer dat de comments bij het rejecten van een trade nooit doorkomen. Net een deel trades uitgestuurd, als iemand een tegenbod wil doen, laat maar weten!

I feel your painen dan moe de Kicker nog spelen
'k Heb chance met Allen, nuja, 't was mijn 1st round pick voor iets.
Maar de rest laat het bij wijlen afweten ... geen deftige WR's of TE
Zelfs mijn RB's zijn redelijk inconsistent op Robinson na, die wel aan't scoren is de laatste speeldagen.

Trade naar de Cards waar hij meteen TE1wordt. En voorlopig overweeg ik zelfs Pitts ook, maar dan wel voor een echt goeie WR.
Bucs moeten hem zelf eerst op IR zetten, en ze proberen hem elke week klaar te krijgen dus ik zie dat niet meer gebeuren..Gronkowski al 3 weken geblesseerd en kan hem niet op reservelijst zetten![]()
Bucs moeten hem zelf eerst op IR zetten, en ze proberen hem elke week klaar te krijgen dus ik zie dat niet meer gebeuren..
Awel, laat ik daar nu een remedie voor te hebbenJa ondertussen al 3 weken geen deftoge TE in mijn ploeg terwijl ik bij WR en RB keuzestress heb XD
Pitts of Hockenson (vanaf maandag) voor een schoon prijsje
.Geen deftige TE hebben is al 5j mijn probleem, op dat ene goei eerste jaar van kittle na dan..
Ondertussen Mcaffrey op IR, voor het 2e jaar op rij gaat hij dus amper spelen, carriere is wel een flinke deuk aan het krijgen zo, net zoals Saquon te fragiel?
Iemand die er meer vertrouwen in heeft mag altijd iets voorstellen..
Alleen nog aan het twijfelen ofdak ik hem opstel ...Awel, laat ik daar nu een remedie voor te hebbenPitts of Hockenson (vanaf maandag) voor een schoon prijsje
.