Nieuwe ongelezen berichten die niet als ongelezen worden getoond

June

Active member
Al eens eerder voorgekomen en nu weer: ik log weer eens in.. en normaliter zie je bij het icoon van een bel dat je nieuwe ongelezen forumberichten hebt (ik het nu niet over mail, hoewel dat daar ook is voorgekomen).. Maw wel nieuwe forumberichten maar geen notificatie. Deze keer geen notificatie maar als ik het icoontje selecteer kan ik wel zien dat er voor mij nieuwe berichten zijn en ook aan het kleur verschil is te zien dat ik ze nog niet gelezen heb,. Hoe kan dit en moet ik me nu zorgen maken dat iemand dit account in is geweest?

Laatst bewerkt:
... normaliter zie je bij het icoon van een bel dat je nieuwe ongelezen forumberichten hebt ...
Ik was hier even hélemaal mee in de war, maar je bedoelt waarschijnlijk notificaties wanneer nieuwe thread/post in door jouw gevolgde forums/threads? Standaard ga je alvast geen notificatie krijgen van eender welke nieuwe post/thread :thinking:

Een alert van een nieuwe post/thread wordt ook automatisch verwijderd wanneer de post/thread verwijderd wordt door een moderator.

... moet ik me nu zorgen maken dat iemand dit account in is geweest?
Ik zie op jouw account twee actief gebruikte IP adressen (PC en mobiel? thuis en werk?), misschien is de alert op de mobiel (per ongeluk) gelezen geweest waardoor die op de PC dan ook meteen "gelezen" is (of omgekeerd)?

When in doubt: 2FA meteen aanzetten op jouw account (wat ik trouwens bij iedereen zou aanraden).

Terug
Bovenaan