Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo'n simulator gelijk die van Luc lijkt me nog wel tof eigenlijk Lang geleden nog veel (basic) flightsim gespeeld.
Kun je zoiets of the shelf kopen eigenlijk of is dat customized en moet je een techneut zijn om dat te configureren?
Zeer flauwe ontknoping, dat het deus ex machina gewijs opgelost ging worden was te verwachten maar ik had het misschien toch allemaal iets hectischer absurder verwacht.
Haar man, Vincent Valckx, werkt bij Panenka. Productiehuis die o.a. Switch maakt. Je zal het zien, volgend jaar zit die in "Celebrity Masterchef" of in "The Mask Singer". We hoeven haar zeker nog niet te missen.
Dit najaar start het nieuwe seizoen van ‘The masked singer’ op VTM. In de nieuwe jury zitten onder anderen Erik Van Looy, Elisabeth Lucie Baeten en Aaron Blommaert. Op 16 november zijn er meteen twee The masked singer-concerten in Antwerpen.
Wij hebben seizoen 1 uitgekeken en soms is het toch wat té cringe vind ik persoonlijk.
Wel een geniale knipoog naar Willys en Marjetten als Jelle De Beule zijn ex-schoondochter een Orval aanbiedt met de woorden "da drinkt gij toch geiren he?"