Eerlijk gezegd ik was er ook verbaasd over ben benieuwd wat de reden erachter is
Best verrassend. LLY koos eerder voor lawsuits tegen copycats, Novo dus voor de samenwerking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd ik was er ook verbaasd over ben benieuwd wat de reden erachter is
Best verrassend. LLY koos eerder voor lawsuits tegen copycats, Novo dus voor de samenwerking.
![]()
Average penis size has increased — and Ozempic could be to blame, experts say
Ozempic might shrink waistlines, but it seems to bulge another body part.nypost.com
Long Onzepik

I know, tis een onnozelheidMijn "unsure" reactie is niet over je post maar over de inhoud van dat artikel.
"Venezuelan men experienced a massive increase from 1.42 inches to 6.67 inches, within those two years".![]()
haha... mooie woordspeling.![]()
Average penis size has increased — and Ozempic could be to blame, experts say
Ozempic might shrink waistlines, but it seems to bulge another body part.nypost.com
Long Onzepik
haha... mooie woordspeling.
Novo aandelen nog even bijhouden dus... kan door het dak gaan met dergelijke berichten (maar ze moeten kunnen leveren natuurlijk).
Zijn er dan nog leveringsproblemen? ik heb een paar kenissen en collega's die op Ozempic zitten wegens diabetes en ik hoor niet meer dat ze een probleem hebben met het krijgen van Ozempic.haha... mooie woordspeling.
Novo aandelen nog even bijhouden dus... kan door het dak gaan met dergelijke berichten (maar ze moeten kunnen leveren natuurlijk).
Van januari tot en met november vorig jaar betaalde de ziekteverzekering voor ruim 69,5 miljoen euro aan middelen op basis van de werkzame stof semaglutide terug. Een doorrekening voor heel 2024 zou de totale uitgaven op 75,9 miljoen euro brengen, tegenover 60,7 miljoen euro in 2023. In vergelijking met 2021 gaat het zelfs om een verdrievoudiging.
Surprise, surprise.‘De druk om het geneesmiddel voor alle mensen met overgewicht terug te betalen, wordt met de dag groter’, waarschuwt professor klinische farmacologie Thierry Christiaens (UGent), verbonden aan het Belgisch Centrum voor Farmacotherapeutische Informatie. ‘Aan die druk weerstaan, wordt niet simpel voor de minister. We staan nog maar aan het begin van de ontploffing van Ozempic en de vele analoge middelen die eraan komen. Qua gebruik én qua kosten.’

Ozempic gebruik gaat denk ik verminderen nu dat Wegovy en Mounjaro op de markt komen voor overgewicht.Samenwerking met Hims & Hers na een maand al stopgezet, $HIMS dondert > 20% naar beneden voorbeurs.
Ondertussen neemt ondanks restricties (mag hier nog steeds enkel voorgeschreven worden voor diabetes en ernstige obesitas) het gebruik van Ozempic in België flink toe.
Surprise, surprise.![]()
Wegovy is gewoon semaglutide (dus Ozempic) onder een andere naam hoor.Ozempic gebruik gaat denk ik verminderen nu dat Wegovy en Mounjaro op de markt komen voor overgewicht.
Weet ik, wat ik wilde zeggen is dat de artsen nu gewoon wegovy kunnen voorschrijven aan mensen die willen afvallen.Wegovy is gewoon semaglutide (dus Ozempic) onder een andere naam hoor.
Ik denk niet dat de Belgische markt doorweegt in de resultaten van NVO.Weet ik, wat ik wilde zeggen is dat de artsen nu gewoon wegovy kunnen voorschrijven aan mensen die willen afvallen.
Ik heb van elke baas iets geleerd hoe slecht ze ook waren. Eén ervan had als slagzin. Hoog en laag is geografie, een aandeel is goedkoop of duur.... Wijze les.Nu staat het toch extreem laag..
een paar maand terug stond het onder de 400 iets van 39x DKK ik heb toen bijgekocht. als het nog daalt ga ik terug bijkopen.Nu staat het toch extreem laag..