Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyberkef is bezig met ze allemaal over te zetten! Je kan al zien welke werken bij de smileys knop onder "legacy"
Deze werkt nimeer, maar deis terug....
Is er ergens een lijst te vinden van deze emoticons?

Zijn ook van de partij, alleen 2 praktische opmerkingen mss, zou het niet best zijn om bij de legacy emoticons de afkorting eronder bij te schrijven, oink is precies niet meer oink, en ik weet niet in wat het nu is veranderd...
Ook vind ik de grootte van deze emoticons wat kleiner uitvallen tov de tekst zelf...
En laatste iets dat ik net merk, als je ze invoegt via de manier die je zegt, en je drukt dan op spatie zijn ze gewoon weer weg... Ik kan enkel enter duwen naar een nieuwe lijn om ze te behouden... (achteraf zal je er wel kunnen achter schrijven als je de cursor opnieuw plaats met de vinger, maar handig is het niet... Op mobiel welteverstaan)
-> : oink :-> : oink :
, twas
dat ik bedoelde... ff gemistAhja op die manier. Dat is wel vervelend. Maar een oude rot als gij kent die toch vanbuiten?, twas
dat ik bedoelde... ff gemist
op gsm ziet ge dat dus niet e, enkel met de muis erover op pc
Wie zijt gij eigenlijk? Ik heb u hier precies nog nooit gezienAhja op die manier. Dat is wel vervelend. Maar een oude rot als gij kent die toch vanbuiten?
Op zowat ieder platform typ ik tegenwoordig : en het begin van de emoji en dan selecteer ik de gepresenteerde.
.Ik heb ne nickchange doorgevoerd. 't Zal dat zijn.Wie zijt gij eigenlijk? Ik heb u hier precies nog nooit gezien.
We zullen u voor de zekerheid maar in het asielcentrum steken tot dit bewezen kan worden.Ik heb ne nickchange doorgevoerd. 't Zal dat zijn.
Bedoelt ge Losers isolatiekot? Ik kom daar nie graagWe zullen u voor de zekerheid maar in het asielcentrum steken tot dit bewezen kan worden.

Schijnt de zon daar??Bedoelt ge Losers isolatiekot? Ik kom daar nie graag![]()
Ik weet da toch nie? Ik kom daar nie graag. Vraag 't hem zelf he!Schijnt de zon daar??