MjaZelfs China is precies niet gelukkig met de actie van Rusland.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MjaZelfs China is precies niet gelukkig met de actie van Rusland.
Chinezen orakelden eerder deze week nog dat de situatie-Taiwan fundamenteel anders is dan de situatie-Oekraïne. Klopt natuurlijk niet. China beschouwt Taiwan als een afvallige provincie dat terug onder de vleugels van Peking moet worden gebracht. Rusland denkt hetzelfde van Oekraïne.
Zelfs China is precies niet gelukkig met de actie van Rusland.
Gezien de schaal van bombardementen op militaire en civiele infrastructuur kan het wel eens zijn dat zijn basis niet meer gebruikt kon worden.Een Oekraïns gevechtsvliegtuig is uitgeweken naar Roemenië.
De kans dat de NAVO betrokken wordt is groter en groter: Het Russisch offensief is uitgebreider (Volledig Oekraïne) dan geanticipeerd waardoor de kans op fouten (tov EU/NAVO lidstaten) groter wordt.
Moet je ook doen: "hun fout als ze over Roemenie vliegen".Had het een Russisch vliegtuig geweest dan hadden ze hem wel neergeknald denk ik.
Het is dat soort foutjes dat kan zorgen voor een Navo-ingrijpen. Op zich niet zo'n probleem als Oekraïne het doet, maar als Rusland het doet, zit je met een ander verhaal.Had het een Russisch vliegtuig geweest dan hadden ze hem wel neergeknald denk ik.
Nee, dat moet je niet doen? Dan wordt het ook gewoon onderschept en gedwongen om te landen. De vraag is maar of ze dan zullen luisteren. En indien wel, zal Rusland zich moeten verantwoorden tov de Navo.Moet je ook doen: "hun fout als ze over Roemenie vliegen".
Bron? Niet dat ik zeg dat je ongelijk heb, maar ik wil het verifiëren.Ja Venezuela
Turkije schoot een vliegtuig neer dat over Turks grondgebied vloog, buiten "oorlogstijd". Rusland heeft ook al MH14 neergeschoten, ook al claimt het dat het een misverstand is. Als een Russisch vliegtuig over Roemeens luchtruim vliegt, schiet je het neer.Nee, dat moet je niet doen? Dan wordt het ook gewoon onderschept en gedwongen om te landen. De vraag is maar of ze dan zullen luisteren. En indien wel, zal Rusland zich moeten verantwoorden tov de Navo.
Als je kijkt naar het incident met de SU-24 die door Turkije werd neergehaald werd die tot tienmaal gewaarschuwd voor de Turken hem neerhaalden met een AMRAAM. Rusland ontkent het (uiteraard), maar ik vermoed dat ze daar wel lessen uit getrokken hebben. Dat was hoogmoed en daar hebben ze een prijs voor betaald. Nu zitten we met een veel gespannender situatie tussen Rusland en de NAVO, dat was in de oorlog met Syrië toch wel minder.Het is dat soort foutjes dat kan zorgen voor een Navo-ingrijpen. Op zich niet zo'n probleem als Oekraïne het doet, maar als Rusland het doet, zit je met een ander verhaal.
Nee, dat moet je niet doen? Dan wordt het ook gewoon onderschept en gedwongen om te landen. De vraag is maar of ze dan zullen luisteren.
Een postje lager kijken. Zulke cowboys zijn het ook weer niet, hoor.Turkije schoot een vliegtuig neer dat over Turks grondgebied vloog, buiten "oorlogstijd". Rusland heeft ook al MH14 neergeschoten, ook al claimt het dat het een misverstand is. Als een Russisch vliegtuig over Roemeens luchtruim vliegt, schiet je het neer.
Bron? Niet dat ik zeg dat je ongelijk heb, maar ik wil het verifiëren.
Rusland heeft toen wel zware sancties tegen Turkije uitgevaardigd, Russische toeristen mochten bijvoorbeeld niet meer naar Turkije op reis gaan.Als je kijkt naar het incident met de SU-24 die door Turkije werd neergehaald werd die tot tienmaal gewaarschuwd voor de Turken hem neerhaalden met een AMRAAM. Rusland ontkent het (uiteraard), maar ik vermoed dat ze daar wel lessen uit getrokken hebben. Dat was hoogmoed en daar hebben ze een prijs voor betaald. Nu zitten we met een veel gespannender situatie tussen Rusland en de NAVO, dat was in de oorlog met Syrië toch wel minder.
De Russen zijn bezig met de verovering van het gebied rond Kherson. Op die manier kunnen ze het kanaal vanuit de Dnjepr met vers water weer openzetten naar de Krim.
Rusland heeft toen ook beslist om S-400 luchtafweerinstallaties naar Syrië te brengen, wat gevreesde wapens zijn.Rusland heeft toen wel zware sancties tegen Turkije uitgevaardigd, Russische toeristen mochten bijvoorbeeld niet meer naar Turkije op reis gaan.
China noemt het blijkbaar geen invasie. Dus dan weet je ook wel alweer genoeg.Het zou er nog moeten aan mankeren.
Dat China maar eens heel goed nadenkt met wat voor vriendjes ze nu lopen paraderen op het wereldtoneel in hun strijd tegen het Westen.