DogFacedGod
Well-known member
Ik heb nog nooit 1 onderwerp gevonden 'in heel mijn leven' waarbij er niemand is met een gedachte / redenering die 100% haaks staat op wat 99% van de andere mensen denkt. Letterlijk nog nooit. Dus waarom zou dit nu wel het geval zijn?
Iedereen inclusief Gonzo mag zijn mening hebben, maar de laatste pagina's is het gewoon een plaat die blijft draaien waarbij niemand nog van gedacht zal veranderen. Dus ik weet niet of het nog enige zin heeft verder te discussieren over bepaalde topics?
Kunnen we niet ophouden met voor de zoveelste keer dat onnozele whataboutisme wat recht uit het Kremlin trollenhandboek komt te entertainen door er op te reageren? Kameraad @Gonzo the Great kan desgewenst de eerste 500 pagina's lezen en daar 160 keer dezelfde 'discussie' lezen als die er nu gaande is, en als hij het dan nog per se over de USA wil hebben kan dat in een relevant topic. Dit topic gaat over iets anders.
Er moet daar gewoonweg op ingehakt worden. Zo'n zever mag geen kans krijgen. Gewoon al het idee dat iemand dat zou kan lezen en daarvoor eigenlijk een vorm van begrip voor krijgt, dat is afschuwelijk. Daarom moet er daarop gereageerd worden.
Je laat toch ook geen racistische meningen zomaar ongemoeid, hoop ik?