zwarten
Well-known member
Hopelijk plannen de Russen en China niets samen.
Eenn wereldoorlog kan het einde van de oorlog deelnemende landen zijn, met kernwapens.
De Russen zijn toch al meermaals betrapt op het in kaart brengen van de ondergrondse (in zee) leidingen.. die zullen ze asap vernietigen moest er een oorlog zijn. En nu dat bijna alles via t internet gebeurt. Gooi het internet plat van het westen en we zijn een gemakkelijk prooi
dramatic sound 'tu du du duuum....'
Bon ieder land zijn zijn intelligence wel hebben maar mij lijkt toch dat er een long game gespeeld wordt.
Ik vond die container crisis wel frappant. Er zijn mijn insziens al iets te veel 'steekjes' uitgedeeld om westerse landen economisch te schaden.
Daarbij wens ik ieder economisch nationalistisch ingesteld persoon, of klimaatbezorgde personen, te feliciteren welke anno 2000-2010 zich toch vragen stelde bij het steeds maar uitvoeren van eigen productie naar 'lage loonlanden' zoals china. Daar komen de meeste nu ook van terug.
Nu ja de know how hebben ze nu toch, en de economische groei om ons op gebied van innovatie voorbij te streven hebben ze ook. Het misbruik van patenten die ze jaren aan hun gat geveegd hebben gaan ze trouwens nu wel implementeren...
Laatst bewerkt: