Op de kermis eet ik...

Op de kermis eet ik liefst

• Totaal aantal stemmers
    121
Denk niet dat ik ooit iets op een kermis gekocht heb :/

Maar denk niet dat ik ooit in de context niet-kind zijn naar de kermis geweest ben, dus nooit in de beslissende positie geweest. Wij waren nooit in positie dat het niet weg gesmeten geld leek

Oliebollen. Toen ik kind was, was het traditie om tijdens de kermis één keer gewoon met de auto achter oliebollen te gaan. Kermisbezoek was iets anders, dat was echt enkel oliebollen halen voor een avond. Dat doe ik nog steeds soms.

Alles aangevinkt. Heb ik geen honger dan eet ik appelbeignets of olie bollen. Heb ik honger dan eet ik een hamburger of worst en dan later op de avond nog appelbeignets of oliebollen.

Favorieten: oliebollen, appelbeignets en churros.

Voor de fans van churros, af en toe is dit bij Lidl te verkrijgen:
churros.jpg

Bijna zo goed als aan een kraam kopen.

Inderdaad, een keer smoutebollen halen staat los van het kermisbezoek en deden we met de familie al. Een pak smoutebollen en een deel appelbeignets, die ik wel het lekkerste vind. Maar zónder smoutebollen gaat ook niet.

En van eten zowat alles :D Hotdog, hamburger, kermisfriet, of zo’n goeie slechte pitta.

Oliebollen. Toen ik kind was, was het traditie om tijdens de kermis één keer gewoon met de auto achter oliebollen te gaan. Kermisbezoek was iets anders, dat was echt enkel oliebollen halen voor een avond. Dat doe ik nog steeds soms.
Exact hetzelfde hier

Extra vote nodig, niets 🤐

Smoutebollen vs oliebollen is ook nog een discussie waard in de schaduw van de curryworst.

Niks dat zo goed smaakt als friet van de kermis!
Vroeger ook wel oliebollen, maar ik ben niet zo voor de zoetere gerechten.

Frieten, hamburgers of hotdogs. Héél af en toe smoutebollen maar dat ligt snel op de maag bij mij.

Terug
Bovenaan