GETHEZ Well-known member 2 november 2025 #61 Slyke zei: Dat Dilbeeks, daar verstaat ge toch de bitterballen van.... Klik om te vergroten... Ik doecht da ik mijn lessen Deutsch van vreuger ni al tegoei meer kende, maar je spant de kroon mijn beeisteh
Slyke zei: Dat Dilbeeks, daar verstaat ge toch de bitterballen van.... Klik om te vergroten... Ik doecht da ik mijn lessen Deutsch van vreuger ni al tegoei meer kende, maar je spant de kroon mijn beeisteh
Slyke Well-known member 2 november 2025 #62 Ruigen Das zei: Ik doecht da ik mijn lessen Deutsch van vreuger ni al tegoei meer kende, maar je spant de kroon mijn beeisteh Klik om te vergroten... Mijn Duits is als het dik gat van Celine Van Ouytsel. Spoiler Onbestaande Spoiler Wel een vreemde smaak wat venten betreft.
Ruigen Das zei: Ik doecht da ik mijn lessen Deutsch van vreuger ni al tegoei meer kende, maar je spant de kroon mijn beeisteh Klik om te vergroten... Mijn Duits is als het dik gat van Celine Van Ouytsel. Spoiler Onbestaande Spoiler Wel een vreemde smaak wat venten betreft.