Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dat al lang vervangen hebben hoor lolOndertussen al 15 jaar hetzelfde ikea kussen, geen idee wat het heet want dat label is niet leesbaar meer
Er is niet echt een link tussen het vervangen en het wassen lijkt meIk zou dat al lang vervangen hebben hoor lol
Persoonlijk vervang ik dat regelmatig en de wasmachine in.
zijn dus allemaal losse pluche cube's, in een sloop. maar dat wil ik nooit meer.Ik heb ook een Cloudpillo gekocht. Hiervoor had ik een donzen kussen van de Ikea maar dat was moeilijk goed te krijgen en stonk eigenlijk ook. Ja, ook na meermaals wassen.Jaartje geleden van een Ikea-kussen naar eentje van Cloudpillow. Is zo met stukjes memoryfoam in en je kan dat dan aanpassen naar gelang dikte die je wil. Ik slaap er alleszins fantastisch op.
Heb ook zoiets. Relatief hard, dat was even wennen, maar nooit nog nek- of rugklachten.Al meerdere jaren zo'n kussen ;
kweet niet welk merk precies, t'is redelijk generic, en t'is niet mijn eerste. Maar wel altijd die exacte vorm, en ben er al heel lang goed mee